Volum la Bratilesti

Avem in cap o idee de mai mult timp, si anume sa vad cam cate trasee pot face intr-o zi la Bratilesti.
Pentru asta avem nevoie de cineva care sa mearga la fel ca mine si sa si vrea sa faca un pic de volum.
Luni am plecat cu Ungu spre Bratilesti cu gandul de a face volum. Initial ma gandeam la volum...gen 50 de trasee, insa planul de acasa nu se potriveste intotdeuna cu planul de la bolovani.

Ce nu s-a potrivit....pai faptul ca a trebuit sa curatam prize care nu mai fusesera atinse de ceva timp, ca a trebuit sa ne amintim planul la trasee, ca am mai incercat si niste proiecte personale, ca unele trasee erau umede, si tot asa.


 Am ajuns la Brati pe la 12.00. Ne-am oprit in zona Enola. Vremea a fost buna, cu temperaturi in jur de 20 de grade si cu vant potrivit pentru un catarat decent.

Am inceput cu o incazire usoara "la corturi", apoi ceva mai sus la "Pioletul" si "Scarita". Astea doua " "ne-au mancat' vreo 40 de minute.


 Am revenit apoi la un proiect de la corturi. Am reusit sa ma ridic din sit, sa fac o miscare tare, insa mai raman doua miscari pe care inca nu le-am facut.
 Ziua a continuat cu traseele de la Piciorul de dreapta, apoi am mers la Enola.

Avand miscarile in cap, am facut repede stand-ul dupa care in mod surprinzator, si nesimtind ca sunt in vreun varf de forma, mi-a iesit destul de rapid si sit-start-ul. Daniel a fost foarte aproape de a face sit-ul. E doar doar o "problema" de timp pana o sa exista si o a doua "ascensiune".

Am mers apoi pe rand pe la Miere intre tate, Tumoarea si Ambidextru.

 Spre sfarsitul zile am mers la Art Nouveau si la Gold FM.



 La Art Nouveau am facut frumos un pat de bolovani, pentru a nu uda saltelele.
 La Gold FM a trebui sa dam cateva perii, si dupa vreo 5 incercari am renuntat sa mai speram ca putem ajunge in top.

Sfarsitul zilei de catarat a venit pe la 18.00, cand ne-am dat seama de fapt ca eram "putin" obositi dupa ziua de incercari la trasee, stat in vant si soare, si mers pe dealuri.

O baie race la picioare a fost mai mult decat binevenita.

Pe scurt ziua noastra de luni 13.05 la Bratilesti:

1 . La corturi 6a B&D
2 . Scarita 6a B&D
3 . Pioletul 6b B&D
4 . Proiect _
5 . Piciorul de dreapta ss 7a B&D
6 . Jump start 5+ B&D
7 . Junkie junk 5+ B&D
8 . Calul balan 5+ B&D
9 . ContraPti 6c B&D
9 . ContraPti varianta 6c D
10 . Pti 7a B
11 . Enola 7c B
12 . Enola ss 8a B
13 . Miere intre tata 7a+ B&D
14 . Miere intre tate direct 7b
15 . Ambidextru 6c B&D
16 . dela ambidextru de jos 6a B&D
17 . Tumoarea 6c B&D
18 . Art Nouveau 7c D
19 . Gold FM 7b

Gradele sunt orientative.
"Ipoteza de nul" era ud la intrare.
"Brazii se frang dar nu se indoiesc" parea umed si avea ceva muschi pus pe prize.

Cum ziceam: spor la catarat si ne vedem pe dealuri.

Comentarii

tudor v a spus…
B&D la munte si la mare!