Cupa Romaniei la Boulder 2008 etapa 1 - Timisoara

Uichendul care tocmai a trecut am fost la TM intr-o mare gasca (am mers cu Robert si cu baietii "buni" cu duba) sa ne dam la concurs.

In calificari am avut parte de peste 30 de trasee pe care trebuia sa le rezolvam in 5 ore.
Trasee f. frumoase si pentru toate categoriile, de la incepatori la avansati , pentru ca in calificari a fost un mic open la lucru .

De remarcat ar fi faptul ca Miu Claudiu , care dupa parerea mea inca se mai acomodeaza cu "plasticul" (dupa ce a rupt la stanca si a facut un 8B) , a dominat in mod categoric toata competitia atat in calificari cat si in finala, fiind singurul cu 2 topuri (din prima) in finala.

In urma califficarilor, dupa 5 ore de agitatie, eram lipsit de energie si de putere (nici muzica nu prea ajuta) , dar mai ales de piele (lucru care s-a dovedit a fi f. important in finala) insa am reusit sa ma calific. In finala au intrat in ordine Miu , Petrica , Scortea, Zuzu, Eu si Robert.

Sambata seara dupa calificari, eu si Robert, am incercat sa ne recuperam cat mai bine si nu am mai iesit pe nicaieri. (am stat impreuna intr-o camera de 2 pers cu 70 Ron/noapte : conditii ok).

A doua zi (duminica) cand a avut loc finala , ne-am trezit de dimineatza pe la 8 , am mancat ceva si la 10 a inceput finala, in stilul foarte adevarat cu toti concurentii intrand pe rand la primul bloc dupa care trecand mai departe la cel de-al doilea si tot asa, avand ca avantaj ca lumea se poate concentra/uita la un singur concurent , cat si faptul ca timpul de odihna intre blocuri este mai mare..
De data asta izolarea a fost super ok , in sensul ca am avut 2 locuri de izolare si dupa ce faceai blocul respectiv te duceai in alta zona decat cea in care erau cei care urmau sa intre la bloc.

Primul bloc a fost destul de usor insa nu am reusit sa ma incalzesc suficient de bine si nu am reusit sa fac decat intermediara (am dat 3 incercari). Era o plecare cu un traverseu pe picioare dinspre stanga spre dreapta, dupa care urca pe o "burtica" cu o inversa destul de buna din care trebuia sa dai la o priza buna dar scursa care nu se tinea f bine dupa care pareau niste prize destul de bune (pt ca nu am ajuns sus nu stiu cat de bune erau :))). Miu a fost singurul care a facut top, iar restul au luat intermediara.
Al doilea bloc , cred ca cel mai frumos dintre cele 4 , si in care in afara de Miu , nimeni nu a mai controlat intermediara (sper sa nu ma insel). Era un traseu cu o plecare interesanta la care trebuia sa alegi o abordare cat mai usora pt a putea controla urmatoarele prize, care erau niste scurse. Din pacate aderenta nu prea m-a ajutat si nu am reusit sa ma misc, plus ca mi-a alunecat calcaiul ca nu reuseam sa incarc cum trebuie o priza..f$%$@.(am dat 3 incercari)
Al treilea bloc a fost unul de moral , in sensul ca a fost facut de toata lumea, traseele au fost f bine adaptate situatiei , diferenta fiind facuta de numarul de incercari.(mie mi-a iesit din a doua pt ca la prima incercare mi-a scapat un acrosaj pe calcai)
Al patrulea bloc a fost pe o surplomba de aprox 40 grade, la care am reusit sa fac doar intermediara, la fel ca si ceilalti , care insa au mers cu 1 priza mai sus insa nu s-a facut top.(blocul asta initial era mai greu insa amenajatorii Margica si Iustin au schimbat o priza pentru ca si-au dar seama ca dupa ziua de sambata (5 ore de catarat) scazuse un pic nivelul- f bine gandit)

A fost si ceva televiziune, cred ca de la ProTv si Realitatea (cred) cat si ceva spectatori, intr-o sala care mie personal mi-a placut foarte mult si din cate am inteles de la baieti se va extinde in viitor.

Clasament final Cupa Romaniei la Boulder 2008 etapa 1 - Timisoara

Clasament BAIETI

Loc Nume concurent

1 Miu Claudiu
2 Petrescu Catalin
3 Scortea Cosmin
4 Dragoi Victor
5 Stancescu George
6 Cohn Robert
7 Ene Viorel
8 Leusca Raymond
9 Mosloc Andrei
10 Limbovici Florin
11 Dumitru Alexandru
12 Varlan Radu
13 Bucneru Marian
14 Popa Laurentiu
15 Fenesan Dragos
16 Preda Andrei
17 Marcu Adrian
18 Ghimpu Catalin
19 Szasz Francisc
20 Baias Doru
21 Tomut Dan
22 Marity David
23 Simu Andrei
24 Luzan Matyas
25 Crainic Calin
26 Balan Ovidiu
27 Batran Sorin
28 Maralin Muresan
29 Iusan Ovidiu
30 Gergely Istvan
31 Hota Razvan

Clasament FETE

Loc Nume concurent

1 Bogaciu Anamaria (Lucica)
2 Crina Ochenatu
3 Popa Ana-maria
4 Antoch Anne-marie
5 Georgescu Ioana
6 Iftodi Diana

Aici gasiti un filmuletz f. misto facut de Limba..

Dupa finala si premiere (a fost premiat si Doru Baias de catre baieti:))) am preferat sa nu o mai frecam aiurea in TM si am taiat-o repede spre Buc ajungand acasa pe la 11 noaptea.

Pe drum am primit un mesaj de la prietenul Neghi (e in Elvetia cu baietii din Bv , Georgica si Rus) in care imi zicea ca tocmai facuse primul lui 8A de boulder , Teamwork in Chironico(FELICITARI!!) , si asa cum i-am spus si lui , stiu ca poate mai mult asa ca mai astept si alte vesti frumoase din partea lui.

La fete a castigat Lucica (felicitari!).
Jean a fost primul sub linie in calificari..:)
Crina s-a mutat la clubul DinamoBV.

Etapa viitoare o sa se tina la panoul lui Joanta ("Separate Reality" din Darasti) si o sa amenajeze Oli.( Bucuresti în perioada 22-23.11.2008 )


Una peste alta , la Timisoara a fost in eveniment reusit , si sper ca si urmatorul concurs sa fie tot asa bine organizat si sa iasa la fel de misto.

Ne vedem acolo, Bifi

Comentarii

Anonim a spus…
da...exact :)..f frumos. imi place.. felicitari ViKtor :)
Anonim a spus…
Va asteptam si alta data si incercam sa sporim concursul si cu ceva concurenta locala !