Cracin Fericit si un An nou asa cum vi-l doritzi...

Nu am mai apucat demult sa scriu, pentru ca nu am mai avut timp...dar in Ajun de Craciun, mi-am "rezervat" cateva momente sa urez tuturor prietenilor "Craciun Fericit" si , normal, La multi ani...2009.

In ultimul timp, nu am mai avut timp sa ies la stanca, un uichend fiind ocupat cu "Mos Craciun e boulderist 2008" , iar in celelalte am stat acasa cu familia, cu fata..toate bune si frumoasa..:D, poate in perioada asta, care urmeaza, o sa reusesc sa ies macar o zi, sa prind o zi cu soare si 5 grade cu un pic vant...o zi perfecta.

Pentru anul 2009 , mi-am facut un fel de calendar...care in mare suna cam asa, in februarie-Elvetia (Chironico), in mai -Herculane si Italia (Melloblocco) , iulie -Grecia , august-Bulgaria-DWS, octombrie -Franta sau Spania..si normal in fiecare uichend sa ies din Buc..sa incerc sa imbin parasutismul (pentru ca imi doresc sa mai sar)cu cataratul si dorinta de a-mi lua motor cu sanatatea..:D..Incerc sa fac si un fel de antrenament...dar am grija ca dupa un an (1 an) in care am avut dureri in cot(pe bune), acum ma simt mai bine si pot sa fac si ceva forta..insa tot cu "frica" ca sa nu se repete ca anul trecut in care am iesit din iarna puternic, insa pana sa apuc sa "concretizez" in ceva rezultate am inceput sa am durerile de cot..acum e sanatate..si asa sa fie si in 2009:)

In speranta ca 2009 va fi unul mai linistit pentru suflet dar cu mai multa emotie si adrenalina(un paradox, ha?), LA MULTI ANI!!! si CRACIUN FERICIT!!


Ps: sper sa am mai mult timp sa scriu in 2009 , pentru ca am multe de spus..:D, nu de alta..:D

Comentarii

Florian Mastacan a spus…
La multi ani tati si grija mare cu cotu'.

Kobe.
Anonim a spus…
Merry Christmas HO HO HO :):):)....
Anonim a spus…
La multi ani, si un an nou plin de realizari!

Arthur