6-13 Mai Italia -

Ce pot sa spun despre Melloblocco e ca este foarte tare..imagineaza-ti o gasca mare de cataratori (peste 2000) intr-o vale superba (Val Masino) inconjurata de munti cu zapada. Romanii au fost printre cei mai multi ca natie , adica am fost vreo 17 , majoritatea din Bucuresti insa au fost si 4 timisoreni..usor de imaginat , vale imensa nu a fost deloc aglomerat, blocurile de concurs au fost "gasite" de asa natura incat lumea a fost raspandita in toata valea.

Drumul ne-a dus destul de ieftin , ca si toata "excursia" asta..cu totul si cu totul(drum , cazare, mancare-7 zile) pe mine m-a ajuns undeva la 200 de euro desi se putea si mai putin. Am stat la cort , si la fel ca la Herculane petrecerea mare e la camping. O gramada de "vedete" , insa fara figuri de vedete, cu care puteai sa vorbeste si sa te distrezi fara nici o diferenta ca face 8B de boulder sau 9a de escalada , sau ca se "rupe" pe un septar.

Ondra e cel mai puternic catarator pe care l-am vazut ..adica asa cum imi place sa spun ..ii pui pe toti unul peste altul woods, sean , nalle, james, gaz, moroni, chaminati, tony, josune,calibani si asa mai departe iar Ondra este peste toti...parca e de pe alta planeta. Adica ii vezi pe aia buni si iti dai seama ca e o diferenta intre tine si ei, dupa care vine Ondra si unde se "chinuiau" astia buni , el reuseste in 5 minute/2 ore. La unul din blocuri se dedea singur si pentru ca nimeni nu mai incerca blocul respectiv pentru ca era f f multa lume cu aparate si camere..romanul Neghi s-a gandit (la indemnul lui Limba ) sa se bage si el la bloc...fiind super motivat..facea ce facea si Ondra..doar ca nu au reusit nici unul sa finalizeze .In cele din urma Ondra i-a dat de cap a doua zi. Video aici.

Din pacate nu am reusit nici unul sa legam vreun bloc de concurs desi doua dintre ele erau f ok , . A urmat petrecerea de sambata seara si ultima zi de festival. Luni am luat pauza si am frecat-o aiurea..iar marti ne-am catarat si am legat ceva 7A,7B si am incercat si un bloc de la fete dat ca 7B insa avea o plecare impusa . Mi-a iesit miscare de plecare (am avut si o revelatie- o sa o imparteasesc poate alta data) insa nu am reusit sa il leg, eram prea obosit abia trageam. Neghi a facut culmea un 7C+, insa in afara festivalului..ca asa se intampla..

Am ajuns acasa cu gandul ca la anul abia astept sa revin...

Sanatate si virtute...:)

Comentarii