Cheile Sohodolului - 22-23 august 2009

In urma cu 2 luni si ceva ..pe 13 iunie, m-am accidentat la Tamina (mi-a "pocnit " un deget) ,fiind cea mai grava accindentare de care am avut parte de cand ma catar ,lucru care a facut sa imi schimb total planurile de vara cat si proiectele. Practic am renuntat la obictivele pe care mi le propusesem pentru anul asta si am incercat sa imi revin cat mai repede si cat mai "bine".
Dupa ceva timp am inceput sa pot stange pumnul si sa imi misc degetul mai usor asa ca m-am hotarat sa ies la stanca , pentru ca, adevarul e ca mi-a lipsit mai ales dupa o vara petrecuta mai mult la mare (cei drept si cu cate ceva dws).
Am ajuns deci in Cheile Sohodolului, unde m-am intalnit cu mai multi cataratori..o gasca din Sf Ghe., Robert, Marius , Doru , Dan si fetele.

Am catarat ceva trasee usurele (8-/8/+), am incercat si ceva mai tare...dar atat cat sa ma motivez pentru viitor pentru ca nu am vrut sa trag tare pe degetul care inca nu e vindecat.

In chei e un potential de trasee f f f mare. Mai sunt de batut o gramada de linii si la prima vedere , de jos , ai spune ca pot sa iasa niste trasee frumoase si destul de tari dar si medii si usurele.
In schimb e plin de mizerie si de cocalari. Ar fi f misto daca s-ar pune o taxa mare (50 de ron) ca sa poti intra in chei cu masina iar de banii astia sa se faca curat si ceva ordine.

Am incercat cu Robert un traseu lung si f frumos pe care el il facuse deja ,dar doar atat ...l-am incercat:).

Uichendul care vine cred ca o sa ajung iar pe la mare dupa care sper sa ma tin de stanca si sa ma lase si degetul

Comentarii