4oct 2009 Moroieni-escalada


Desi vroiam sa plec de sambata la catarat , cand m-am trezit de dimineatza si am vazut ce era afara am lasat-o balta (omu meu Ambrosie era gand la gand cu mine)..asa ca a ramas sa plecam duminica cand vremea se anunta mai buna.

Duminica trebuia sa ne intalnim 4 oameni Craciun ,Ambrosie si Ionescu, insa cel din urma a abandonat "proiectul " din motive inca necunoscute. Asa ca am plecat in 3 spre cea mai apropiata faleza (faleza e mult spus pentru ca sunt doar cateva trasee) adica la Moroieni.

Am plecat pe la 9 juma si am ajuns pe la 12. Vreme buna , faleza perfect uscata, desi plouase de sambata (pe jos inca era ud). S-a dat Ambro care a cazut de vreo 2 ori dupa ce trecea de pas, dupa care Craci , dupa care am incercat sa ma catar si eu. Zic ca am incercat pentru ca nu am catarat, practic am pus buclele si le-am dat jos. Partile "rele" sau mai putin faste incerc sa le fac uitate , asa ca nu o sa intru in amanunte gen m-am tras din bucla in bulca..:)), partea buna e ca desi sunt accindetat la 2 degete,unu la mana dreapta(din 13 iunie) si unu la stanga mai recent, am reusit sa fac pasii dintr-un traseu f frumos dar care devine odata cu fiecare parcurgere mai alunecos si mai "murdar" , fiind in surplomba unde nu ploua (si prizele sunt cam aceleasi pt toata lumea..)

La final Ambrosie a reusit sa lege "Batman forever" , fiind mai mult o problema de concentrare.Felicitari si la mai mare.
Am plecat pe la 5 si am ajuns pe la 7 jumatate in Bucuresti. Atentie la radare ca au fost vreo 2.
Multumesc baietilor pentru rabdare si filat.

Lucruri bune:
faleza nu se uda
e aproape
e f estetica si vb lui Ambro f fotogenica
trasee "puternice"
liniste, fara pantofari

Lucruri mai putin bune :
fiindca nu se uda, prizele au tendinta de a se "mecleii"
scrisul mare la baza traseelor(sunt atat de putine incat nu puteau fi confundate)

Un gand bun celor care au pus umarul la treaba asta cu faleza(am inteles ca a fost o munca de teambuilding).

Am facut un fel de schita care nu stiu cat de corecta e pt ca am facut-o din cap, dar cred ca indeajuns de clar sa iti faci o idee despre ce vorba.




Faleza Moroieni :

1 . Spartacus 6b+

2 . Be careful 6a+/6b

3 . Batman forever 7a+

4 . Opta 7b+/7c

5 . Wrong 7b+/7c

6 . Updurance 8a+

7 . Don't fuck with my dreams 8a

8 . Proiect fara nume??


Comentarii