Ce-am avut si ce-am pierdut

Nu am mai scris nimic demult timp pentru ca nu mai avut timp, sau de fapt energie..nici macar sa ma catar din pacate.

Ce imi propuneam anul trecut se pare ca mi-a iesit pe jumatate ,deci macar e bine un pic :
La sfarasit de 2008 scriam :
"Pentru anul 2009 , mi-am facut un fel de calendar...care in mare suna cam asa, in februarie-Elvetia (Chironico), in mai -Herculane si Italia (Melloblocco) , iulie -Grecia , august-Bulgaria-DWS, octombrie -Franta sau Spania..si normal in fiecare uichend sa ies din Buc..sa incerc sa imbin parasutismul (pentru ca imi doresc sa mai sar)cu cataratul si dorinta de a-mi lua motor cu sanatatea..:D..Incerc sa fac si un fel de antrenament...dar am grija ca dupa un an (1 an) in care am avut dureri in cot(pe bune), acum ma simt mai bine si pot sa fac si ceva forta..insa tot cu "frica" ca sa nu se repete ca anul trecut in care am iesit din iarna puternic, insa pana sa apuc sa "concretizez" in ceva rezultate am inceput sa am durerile de cot..acum e sanatate..si asa sa fie si in 2009:)"

Prima parte mi-a cam iesit, am fost in Elvetia de vreo 3 ori, am ajuns la Herculane, am fost in Italia, la DWS..si cam atat asta pentru ca m-am accidentat in iunie..mi-a pocnit un deget, pe care inca il resimt dupa atata vreme.
Din pacate nu am mai avut timp sa ma catar,sau asa cum am mai spus nu am mai avut energie fiind foarte obosit, ajungand de la marile planuri de antrenament sa ma dau odata pe saptamana sau de 2 ori pe luna ..imens de putin, iar de stanca numai vorbesc..am o sete..:)
Nu am mai sarit cu parasuta dar poate la anul reusesc sa fac cursul cu totu'.
in postul urmator o sa scriu cate ceva de planurile pentru 2010!(suna misto douamiizece).

Acum abia ma misc , plastic sau stanca, ma dor toate ,de la degete..pana la o problema mai veche cu spatele care nu stiu daca s-a agravat si ar trebui sa iau niste decizii sau sa o mai ignor o vreme..cert e ca fara catarat o sa o iau razna, deci momentan mergem mai departe:)

Lucrurile s-au mai schimbat in 2009, au aparut sali noi de catarat, au aparut oameni noi prin tara, se pare ca incepe sa se mai miste treaba si la noi cu traseele mai tari..deci speranta ca o sa fie bine exista:D

Ne auzim mai incolo..
BF

Comentarii