08 Ianuarie - Veliko Tarnovo - BG-escalada

Prima iesire la stanca in 2010

Pentru ca Neghi tot zicea ca ar merge o stanca, m-am uitat la vreme si am zis ca intre doua nopti cand merg la munca as putea sa stecor si un catarat. Asa ca azi am plecat cu Zuzu , Laur si Neghi la Veliko.
Trezit de dimineatza, dar cu voie buna, pentru ca nu mai mersesem demult la stanca, mai ales cu "belgianu'", am ajuns rapid in vama..cand mare surpiriza ..negrila si-a uitat buletinu in alta geaca:)), iar fara buletin canci trecut granita, asa ca a fost lasat la cerere in Giurgiu.
Am ramas cu Zuzu si Laur, si odata ajunsi, ne-am catarat fiecare pe ce a vrut/putut.
Era destul de racoare fara soare*(peste 10 grade oricum) dar foarte ok de catarat, traseele din grota erau ude insa erau alte trasee in afara grotei uscate. A cam batut vantu' dar tot ne-am catarat de la 12 la 5 seara. La realizari se pune traseul facut de Laur(balauritu:))) (Climber2-7a?). Eu cum nu mai iesisem de ceva timp la escalada, si cum nici nu am mai avut asa mult timp sa merg la panou, m-am dat un pic , insa destul cat sa imi mai aduc aminte cate ceva de catarat, dar nu destul cat sa ma satur:(
Asa de inceput de an pot sa zic ca a fost aproape ok, era ok daca cineva nu isi uita buletinul acasa:))..
Sper ca anul asta sa fie ceva mai bun decat anul trecut si cel mai important fara accidentari!!

Comentarii