18 aprilie 2010 -Moroeni


Moroeni faleza nou gasita
(poza e facut de francez cu tel)

Desi sambata trebuia sa plecam in Franta la Font pentru doua saptamani (eu, Nutu ,Margea si inca cativa), din cauza norului "vulcanic" ( in mare) nu am mai plecat. Pentru ca eram racit si pentru ca stiam ca daca stau acasa pe la pranz m-ar fi apucat dorul de duca , cand am auzit ca duminica o sa fie soare, cald si bine m-am hotarat sa merg impreuna cu Franky la Moroeni. Acolo erau veniti ceva mai de dimineatza Oli si cu Neghi care pusesera bucle pe 2 trasee. Dupa ce ne-am incalzit un pic , Franky a pus buclele pe Rock 'n' Rolla , pe care m-am dus si eu sa vad cum e.
Dupa a doua intrare Francezu a legat traseul , insa alegand o varianta pentru care eu nu as opta niciodata, in sensul ca decat sa catar un traseu asa "rupciugos", mai bine nu ma dau pe el. (sau poate mi s-a parut mie ca e prea friabil..cine stie) . In orice caz traseul are o linie frumoasa care este si compacta si pe unde am preferat sa merg si sa fac miscarile (desi cum a zis si Frankie cand l-am intrebat de ce a preferat sa o ia pe unde era mai friabil : "daca pe acolo e mai usor..) . De legat poate data viitoare in cazul meu.
Oli s-a incalzit pe ceva 7b, 7c dupa care impreuna cu Neghi a lucrat, foarte putin pentru ca trebuia sa plece(doar Oli a plecat, Neghi a ramas cu noi), proiectul batut de Neghi , Love and Harmony , pe care l-am incercat si eu la final si ale carui miscari mi s-au parut foarte foarte tari. De fapt,realitatea e ca nici macar nu reusit sa ma pun in prize, ce sa mai zic de miscari. Traseul este usor surplombant , cu prize mici, scurse pe care trebuie sa le intepi de moarte (specialitatea casei la Neghi) si cu miscari de "boulder" foarte frumoase. Asta e unul din traseele care daca or sa imi iasa vreodata o sa fiu foarte multumit. Pasul propriu-zis are vreo 5m, 3 bucle parca, in care intra un pas de bloc mai tare decat orice 8A de boulder pe care m-am dat/incercat pana acum (adevarat ca nu am facut nici unul dar am incercat cateva) . Doar atat zic : traseul asta e f tare , m-a impresionat (si mai ales Neghi care reuseste sa faca aproape toate miscarile vreo 10 daca le-am numarat bine de cand pleci dupa brana). Dupa pasajul respectiv mai urmeaza cative bucle (3,4) pana la top dar fara dificultate mare.
Dupa ce am terminat fiecare cu cataratul , am mers cu Francezu sa ne arate o faleza noua , si in drumul de intoarcere am gasit (neghi) o faleza foarte frumoasa cu multe coloane pe care sper sa "apara" niste trasee la un moment dat :) .

Zona e plina de multe bucati de stanca/faleze si are un potential frumos de dezvoltare. Poate in curand o sa se miste ceva in sensul asta :D


Comentarii

Anonim a spus…
ba bifi, elucubrezi..Castoru a stat "doar" atarnat in degetul mic, nu a facut tractiuni...oricum, e mare lucru, dar ....:))
joanta
Victor B.F a spus…
eu asa am inteles..si cred ca am intrebat destul de clar, si cred ca am auzit destul de clar. Oricum o sa mai intreb odata cu prima ocazie, pentru ca ar fi o chestie tare, nu?