1 mai 2010 Moroeni

Din nou Moroeni?!

De data asta cu Raluca ,Mesterica si Neghi.
Acolo mai era Jean (un mare tembel) , Zuzu, Balauru, Marius Chelu' si Dan.
Am incercat odata "rock n rolla" pe care l-a facut Zuzu destul de usor, si mai apoi am incercat (de fapt semi incercat) "don't fuck.."ale carui miscari imi ies f ok , insa cand vine vorba de legat e alta poveste. Avand in vedere ca sapt. care a trecut nu am prea catarat , si in general asa sunt intr-o stare de vegetatie, asta in mare pentru ca nu mai sunt in stare sa ma catar la panou (lipseste motivatia de panou), zic ca a fost ok ca am facut miscare;

Duminica relaxare in minunatul Bucuresti.

Saptamana care vine o sa plec la Herculane , la HCO2010. Sper sa vina cat mai multa lume, pentru ca faleza arata intr-un mare fel. Sa vedem ce o sa iasa..:D


Comentarii