22-24 mai 2010 Uichend prelungit la Herculane

Se anunta ploaie asa ca in loc sa plecam 2 masini am plecat doar cu o singura masina , eu, Neghi , Mesterica si Johnny catre Herculane.
Am ajuns pe la 1 jumate , ne-am pus corturile la Flora si ne-am bagat la somn.

A doua zi dimineatza ne-am trezit intr-un soare placut, foarte bun pentru o masa relaxanta de dimineatza. In Herculane , au mai fost Luci Stoica si Andrei Nan, Burcica cu Andreea si cu niste prieteni, Predescu cu Stefan, Ioni , Lucica si fetele..si o multime de maratonisti pentru ca uichendul asta a fost organizat maratonul Hercules de cei de la Timisoara.Andrei Preda si inca 3 baieti au urcat si ei intr-un din zile la Vanturatoarea.
Noi am urcat 2 zile la rand , in prima zi eu nu am catarat , traseul pe care vroiam sa ma dau in mod special era ud iar faptul ca am ramas cu Johnny la filat nu era foarte incurajator sa incerc ceva mai tare.

Neghi a facut la vedere cu buclele pe el un 8a, cel pe care il facuse Kojac la concurs la Open, iar Mesterica a incercat ceva mai tare,cu niste pasi frumosi.A doua zi a ploua toata ziua , insa am urcat printre picaturi la cascada, unde cam toate traseele erau ude, desi mai erau locuri unde se poate bate linistit fara sa se ude cand ploua. Eu am facut un traseu frumusel "Fachirul" desi in partea de sus era ud maxim adica curgea apa la propriu pe acolo, insa cu ceva sustinere am reusit sa ajung in top. (mersi Lucica de filmare si poze)Seara am facut o parte din miscarile din traseul pe care s-a dat Rica. Foarte frumos traseul, bouderist, destul de greutz.

Luni am fost la ceva lejer , la Magnolii , unde am catarat/curatat o fata cazuta foarte frumoasa, cu un top destul de putred , "Homeless" , pe care l-a facut si Mesteru si pe care a ramas sa se dea si Burcica.

Seara a fost aglomerat pe drum insa am ajuns destul de ok , dupa ce am trecut de un accident pe autostrada la km 32, am ajunsc acasa pe la 12 juma (2 nebuni au incercat sa traverseve autostrada si nu a fost ziua lor norocoasa)

Comentarii