7-8mai2010 Herculane Climbing Open

Ceva deosebit

Inca imi mai miroase pielea a sulf..:).
Anul asta locatia pentru HCO a fost una "speciala" adica la cascada Vanturatoarea.
Locul in sine merita vizitat chiar daca nu te cateri , iar daca mai esti si catarator locul e de-a dreptul fabulos. O faleza impunatoare, impartita in doua de o cascada destul de mare . Daca dormi acolo , e bine ca ai apa la indemana. In perioada asta singura grija sau "mica" neplacere a fost cauzata de prezenta viperelor, pe care eu unu nu le-am vazut insa au fost destui care au vazut , desi zona a fost foarte circulata si plina de "zgomot".

Traseele au fost f misto. Eu unul am incercat sa fac unul mai tare , la care am muncit ceva sa il curat si sa ii gasesc o solutie potrivita(pentru mine). Andrei Preda de la TM , mi-a mai dat cate o idee, insa in mod suprinzator pentru mine, partea grea a fost dupa ceea ce parea a fi pasul propriu zis, si anume o miscare de boulder pentru care "am inventat" o priza. A fost prima oara cand am luat un traseu asa de la zero , fara prize curatate si doar cateva evidente , insa cu distanta mare intre ele. In sfarsit traseul asta are de toate , miscari de boulder , o fata cazuta si tre sa te tina un pic si mana pana sus.

Mrazec a fost si el prezent, insa impresia lasata a fost ca era mai mult la relaxare sau fortat sa se catere..se vedea ca este puternic , dar parca nu prea avea chef de catarat si pana la urma e de inteles cand trage toata lumea de tine..

Trasee au fost pentru toata lumea. Au ramas cateva nefacute. La Masters a castigat Neghi (Alpin Club Carpatic:) cu 2 trasee facute. Pe unul dintre ele cu o intrare tare mi-ar fi placut si mie sa ma dau insa fiind in open am stat deoaprte sa nu "incurc". La open a castigat Kojac , iar la fete Toni.

Apa termala face minuni atunci cand esti rupt in doua. Traseul pe care l-am lucrat eu nu mi-a iesit insa l-am simtit f ok. Legat de grad, cum nu l-am legat , si pentru ca as putea sa fiu influentat de faptul ca eu am stat f mult sa gasesc o solutie, ar putea fi foarte bine un 7c sau la fel de bine 8a. In orice caz e un traseu special. Atmosfera a fost ceva mai relaxata, in sensul ca doar o parte din oameni mai alergau pentru trasee ,in jurul gradului 8,iar cozile la trasee parca au fost mai mici.

Poate pe viitor sentimentul si atitudinea de festival (ci mai putin de concurs) va fi mai mult incurajat de organizatori!

Felicitari celor de la Timisoare pentru munca depusa. Eu inca astept ceva poze si cu siguranta o sa revin la faleza asta!

Comentarii