E9 Master & NM Buldring 2010

Tocmai m-am intors de la Lillehammer , de la un concurs de boulder , care desemneaza campionul Norvegiei.
Fara discutie, cel mai bun din Norvegia la boulder(si nu numai) este Magnus Midtbo (a facut 8C -boulder si 9b -escalada). Omul e un animal (desi e mai mic ca mine de inaltime). A terminat toate traseele in 10 minute, toate flash , (asta in finala!care a fost la lucru) iar restul "s-au chinuit" 2 ore si urmatorul dupa el tot nu a reusit sa faca toate traseele. E cu un nivel peste tot ce misca, tine orice priza si o controleaza fara nici problema. Nu stiu cum se antreneaza , ce mananca, dar sunt curios sa vad ce o sa faca in anii viitori .

Despre restul nu pot sa spun decat ca nu suntem departe, adica daca vin baietii buni de la noi e posibil sa ii "arda" pe baietii lor buni. Eu am iesit pe 7 , la mustata nu m-am calificat in finala , trebuia doar sa mai fac un traseu de 3000 de puncte, ceea ce nu era imposibil dar nu am mai reusit. Desi nu m-am mai dat de multa vreme la o competitie nu am avut emotii aiurea (nici inainte nu avem :))) , insa panoul si prizele au fost total noi pentru mine si mi-a luat ceva timp pana m-am acomodat, adica daca cunosteam prizele si panoul poate mergea treaba mai repede si mai bine.

Sunt multumit de rezultat, avand in vedere ca am dormit 5 ore ca sunt un pic racit ca m-am trezit la 5.45 diminetza ca sa pot ajunge in lillehammer (2 ore jumate cu masina). Concursul a fost organizat exemplar, cu camere de filmat, mancare, izolare, trasee pentru toate gusturile, chiar pentru toate gusturile fara exceptie.
Am remarcat ca cel putin 2 dintre fete, daca se dadeau la baieti, se calificau in finala fara probleme :D. Cam asta e nivelul in Norvegia deci partea buna e ca nu suntem departe, partea proasta e ca Norvegia nu e Franta sau Spania, dar oricum..:D

Sper sa prind si niste poze cat de curand.


Comentarii

Cristi Trandafir a spus…
pai norvegia stiu ca are ceva "animale"...asa ca daca zici ca suntem aproape de ei ...este foarte bine !! mai ales tinand cont de diferenta de infrastructura ...de la ei si de la noi.