05 martie 2011 Bouldering Oslo - Hellerud - Grevling.

tip de roca

la curatat

Kenneth in "Stalker"


Kenneth in "Grevling"




Zona este aproape de Oslo ,dar inca nu am descoperit cum se ajunge fara masina, pentru ca am fost cu Kenneth si King cu masina...zona in care am fost este de fapt o mica faleza dar si cu un bolovan cu o linie foarte frumoasa botezata de baieti "Stalker".
Dupa ce m-am incalzit curatant 1metru de zapada din iesirea de la Staker cu gandul ca poate asa o sa se usuce mai repede, am inceput si eu sa catar . M-am incalzit pe un 7a, 7a+ dupa care am incercat si un 7B/+.
A fost o zi frumoasa , cu soare si din cauza asta dupa amiaza a inceput sa se topeasca zapada si prizele sa se ude. Am reusit sa leg "Grevling" 7b/+, pe care asa cum l-am facut eu cred ca e ceva mai tare adica isi merita un 7b+ , in varianta mea finala sarind peste niste prize ude. Am cazut de 3 ori la o miscare usoara de la final, dar pana la urma l-am dovedit. Seara am pus din nou papucii sa vad si intrarea de la "Stalker" , mai mult pentru ca incercau si baietii insa fiind destul de obosit si foarte inghetat am renuntat dupa 2 incercari care si asa au fost mai mult de moral.
Data viitoare sper sa am parte de vreme mai buna , ca mi-a ajuns atata frig, zapada si umeazala .
Zilele care vin o sa iau o pauza scurta de la catarat de vreo saptamana sa creasca motivatia si sa se refaca bicepsu'.

Comentarii