20 martie 2011 Bouldering Oslo - Hellerud - Stalker

King and Kenneth underneath "Stalker"


lots of snow

In ultimul timp am lasat-o un pic mai usor cu panoul, adica in ultimile 2 sapt am fost la panou de 2 ori , asa ca duminica cand am iesit la stanca nu aveam mari asteptari.
Am ajuns in zona destul de usor cu metroul si apoi am mers pe jos 15 min. Baietii , King si Kenneth erau deja acolo.( Kenneth facuse deja *Stalker* :D ).
Fara cine stie ce incalzire, am dat si eu o incercare la traseu pentru ca erau saltelele inca acolo, dar nefiind incalzit si fara plan am cazut la ultima miscare , am mai stat un pic si i-am mai dat o incercare . Conditiile erau excelente. De mult nu am mai avut asa conditii bune, soare usor vant si cam 10 grade. Si am ajuns in top destul de usor. Asa a iesit Stalker -7B/youtube video (desi e dat 7C , realitatea e ca nu poate fi mai mult de 7B)
Simteam totusi ca nu m-am catarat asa ca vroiam sa incerc ceva mai tare.
Am incercat un 7C cu niste intepate dar foarte repede mi-a plesnit pielea la un deget (avand pielea groasa ca nu ma mai dadusem de o saptamana, mi s-a rupt pur si simplu). M-am miscat bine dar nu suficient sa ajung in top. Next time.
Apoi am mers prin zona sa vedem ce mai e uscat. Mare lucru nu am gasit dar abia astept sa se usuce mai mult. Sunt multe probleme frumoase in zona Oslo,clasice , asa ca abia astept sa ma relaxez seara dupa munca (cand o sa devina ziua mai lunga) prin padure la catarat.

Comentarii

Maria a spus…
superb.. fara cuvinte