30.04-02.05.2012 Herculane Climbing Open



 Am plecat spre Herculane de la munca vineri seara pe la 7 în compania selectă a lui Nuțu și a lui Mesterică cu gândul de a mă relaxa. Am venit întâi pentru a sta cu prietenii și apoi pentru cățărat.
Nuțu finuțu
 la foc cu prietenii
Pe la 2 noaptea am ajuns la cazarea de 5 stele la cort vis-a-vis de pensiunea Dumbrava, loc perfect pentru ce aveam eu în cap. Martinică și cu Neghi ne așteptau la un foc și o berică. Mi-au rămas în cap câteva lucruri : Duracell care canta la chitara și nu se mai oprește, Martinică cu : "DOamneeeeee" ,  căpușele și viperele din iarbă, Dusu care a avut grijă de foc și de lemne în fiecare seară.
Neghi relaxat
HCO 2012
 eu în "First try" 7c -traseul cu cel mai multe repetări la master
 Multă lume la trasee

Deși nu simțeam mare tragere sa mă dau la HCO, m-am înscris pentru a susține și "recompensa" așa cum pot eu evenimentul asta și munca pe care o depun oamenii de la AlternativeTM în fiecare an. Faleza era cam la 30 de minute de urcat, plus sau minus, majoritatea traseelor de față, multă lume ca în fiecare an, ceva mai multă anul asta din cate am înțeles față de anii trecuți. Faleza, după-amiaza, era în soare și personal m-am simțit ca dracu de la atâta căldură. 
Lumea era împărțită pe toată valea și prin toată stațiunea, unii la concurs, alții pur și simplu la cățărat, și multă lume pe lângă, așa de multa încât mă gândeam că dacă nu o să se mai țină HCO tot o să fie multă lume prezentă la Herculane de 1 mai doar ca nu așa de multă lume într-un singur loc. Anul asta Bodgan Rus a fost cel mai puternic (a făcut un traseu pe care nu l-a mai făcut nimeni) și a câștigat HCO 2012. Mai multe detalii despre clasament găsiți pe facebook sau pe site  la alternativeTM.

 Ochii lui Negrilă
 Dulciuri de casă
De 1 mai e plin de yoghini în Herculane și oamenii ies cu tot felul de dulciuri de casă la vânzare. Deși am fost un pic reticent la început, după ce am gustat din câteva dulciuri pot spune că își merită banii. Recomand să încercați care nu ați făcut-o încă.
 Poza de grup cu băieții buni la Vanturatoarea

 Luni am hotărât sa urcam la Vanturatoarea, cel mai frumos loc din tot Herculane când vine vorba de cățărat. Am ajuns pe la 1pm și după o ora de stat de vorba și relax, toată faleza a trecut în umbra și a fost perfect de cățărat (bătea și vântul așa ușor răcoros).
 Oliver în "La suceala" 8a
 Dan Unguureanu

 Am încercat pe rand un traseu foarte frumos "La suceala", cu un pas de boulder în primii metrii, după care o fată căzută f tricky și apoi ok pana sus, un 8a, pe care însă nu l-am legat niciunu. După vreo 2 încercări Ungu a plecat cu Neghi sa încerce cel mai ușor traseu din peretele din partea stângă. A stat vreo 2 ore în traseu, reușind sa lege majoritatea mișcărilor.
"La suceala" 8a-eu cazând din pas
Luni seara a fost premierea și petrecerea. Miezul petrecerii au fost băieții de la IASI care au făcut show. In rest multa lumea necunoscută, majoritatea pe care ii cunoșteam eu ori au stat afară ori nu s-au băgat la dans. Am preferat sa mă retrag repede fiind destul de obosit.
Marți am discutat cate ceva cu ceilalți băieți despre "opțiunile" legate de FRAE, am mâncat ceva, am făcut o băița la "Sara Sons" după care am tăiat-o spre București. Drumul a fost liber dar am mers încet, jumătate de drum eu, jumătate Rica și am ajuns acasă în miezul nopții.
Noapte buna...

Comentarii