23-24 iunie 2012 Sihla bouldering

23-24 iunie 2012 Sihla bouldering
(un scurt filmuletz)

Am ajuns iar la Sihla si ca de obicei cand ajung eu vremea nu a fost perfecta....dar macar nu a plouat. :D

Am catarat cu prietenii din Piatra unde din nou ca de obicei m-am simtit super bine.
Am vrut sa ma catar pana imi da sangele din burice, insa destul de obosit dupa o perioada mai incarcata, nu am reusit. Am catarat si incercat cam tot ce era cu prize uscate, unele au iesit altele au ramas proiecte..c-asa-i in tenis :

12-06-24 7B Absinth Sihla low start
12-06-24 7C Tinerete fara batranete 7C,7C+ Sihla CLASIC!a mers repede, multumesc deschizatorilor. Traseul asta poate ar trebui se se numeasca "Evolutia maselor". Eu am executat un plan, insa foarte frumos, de miscari si nu neaparat de prize. Sit-ul era umed...data viitoare. ***
12-06-23 7B+ Doua riglete si o rampa 7A+,7B+ Sihla Low start...cu planul meu, de finetze la picioare. I-am dat cu stanga sus. Merge si sit start. de incercat la iarna :D ***
12-06-23 7B Bleau divers Sihla CLASIC!odata inteles poate fi repetat usor. ***



Comentarii