7-8 iulie 2012 Sihla bouldering

Sihla e ca o zona din Fontainebleau, unde din fericire mai sunt inca proiecte si linii neatinse.
Dupa un uichend la mare abia asteptam sa ma intorc la Sihla. Doar ca din cauza caldurii nu am apucat sa fac chiar ce imi doream//adica linii mai tari, proiecte si in mare sa catar la limita mea.
A iesit sit-startul de la "Tinerete fara batranete" repede, pe care ca grad l-am incadrat undeva intre 7c si 7c+, insa asa cum am mai zis indiferent de grad linia e superba.
 fratii "barni"

 Georgica in "Wainting for Oniga", incercand startul de jos




 gresie intepacioasa dar blanda si calda
 scuse superbe

 Alex seara la masa
 gasca
 cel mai puternic pazeste friptura
 Robert e ultimul care mai mananca..toti raman blocati:)
Pentru ca duminica era a fost mai cald decat sambata, iar sambata erau peste 30 de grade, am renuntat la catarat ( eu am incercat sa ma catar intre 9 si 11 dimineatza dar era deja insuportabil) si am mers la Bicaz sa facem o baie. \

De fiecare data cand merg la Piatra, raman cu un sentiment placut si imi doresc sa ma intorc cat mai repede. E alta lume si e bine.


 gica shaolinul
 alex
 robert
 sandokan
 Patronul
 artista
 golanii

in drum spre casa...

Comentarii