22-26 Munich World Cup bouldering

dan pe tren
 afis cupa mondiala
 Danutz la un pahar de vin
 spre panou

 panoul


 boulder




Miercuri 22 august 2012

Prima data in Germania, adica cand stau mai mult de o zi si nu sunt in trecere spre alte tari.
Am fost la cel mai mare panou pe care l-am vazut pana acum si care se "lauda" a fi cel mai mare din Europa. O investitie enorma cu sute de metri de panou. Multa lume, conditii pentru toata lumea, inclusiv pentru copii si in mare pentru incepatori si pentru cei de nivel mediu. Partea de boudering e destul de mica insa.
Miercuri am ajuns pe la 11jumate la hotel, dupa care am dormit un pic, am facut niste cumparaturi de mancare si apoi am iesit la sala.
Am vrut sa ma dau miercuri la panou, joi sa ma odihnesc activ cu niste exercitii generale iar vineri relax.
Apoi concurs :D

Comentarii

Claudiu a spus…
Puternici ca intotdeauna.
Va tin pumnii!