4-5 august 2012 concurs Varna si Tylenovo relax

Pentru ca vremea era frumoasa de mare am zis ca merita facut drumul pana in Varna pentru inca un concurs de boulder.
Din pacate putina lume, in total 24 de oameni din care 4 romania.. eu, Ungureanu, Robert Cohn si Alex. Caldura mare, unele scurse fiind foarte alunecoase. Am facut un top si nici o intermediara in plus. Trebuia sa mai iau intermediara ca sa  intru in finala, care initial era de 6 persoane, dupa care am constatat ca era de 8, eu fiind pe 9. O gramda de pustibulgari in finala pe care nu ii mai vazusem pana atunci, nu neaparat f tehnici dar puternici si intepaciosi. Ungureanu a fost singurul in calificari care a facut 2 topuri, insa din pacate in finala nu a mers bine si nu a urcat pe podium. Intre finala si calificari am stat pe plaja la Varna la relaxare, pe o plaja  ok si cu un restaurant cu mancare buna langa.
Concursul a fost sambata iar duminca eram deja in Tyulenovo, teoretic la catarat, practic dupa ce Unugeanu a racit nu prea ne-a mai ars de catarat la niciunul asa ca am taiat-o spre Bucuresti pe la 4. Am facut 4 ore pana acasa. Desi era destul de aglomerat, s-a mers bine.
Legat de concursuri ce pot sa spun e in Bulgaria se dau altfel de trasee decat la noi, in mare cu mai putine volume/forme..trasee in care e bine sa fi cat mai hotarat si atent :D












Comentarii