Campionatul MONDIAL de catarat Paris-Bercy 2012

 Campionatul MONDIAL de catarat Paris-Bercy 2012





 Cataratori din toata lumea. Foarte multi.escalda, boulder si viteza. Si paraclimbing. Imi place mult ce se intampla pe aici. Desi organizarea pare tot asa mai chill, lucrurile se misca frumos.

La inregistrare m-am intalnit si cu Claudiu Vidulescu, romanul care este antrenorul echipei SUA, nu stiu insa foarte multe. Nikola, bulgarul, a lucrat cu/pentru el in Atlanta ( i-a construit un panou) si asa am aflat si eu cine e :D. Am vorbit cu el, nu stia de mine si nici de Ungureanu, fiind de mult plecat din tara. Parea foarte ok omul. A ramas sa mai vb.


Ne-am inregistrat pe amandoi. Eu si Daniel Ungureanu. Danutz ne sustine ca de obicei. M-am intalnit si cu un prieten din Norvegia, acum venit ca antrenor, dar poate revine in circuit anul viitor.

Eu sunt numarul 23 in prima grupa. Fata de cupe acum izolarea se inchide la 8 si calificarile incep la 9 . Din pacate calificarile nu se tin pe arena principala. Chestie care mi se pare destul de aiurea. TRebuie sa trag mai tare sa intru in finala ca sa ma dau si eu pe scena principala :D

Previsional Program
3 days of qualifications and 2 days of finals.
Webcasting on IFSC TV--> www.ifsc.tv

PROVISIONAL PROGRAM
Wednesday 12th September
09:00 - 18:00 Qualification MEN BOULDER
Friday 14th September
10:00 - 12:30 Semi-final MEN BOULDER
Saturday 15th September
18:30 - 20:00 Final MEN BOULDER
Sunday 16th September
17:50 - 18:05 Closing ceremony

Cam asta e programul meu.
La ceremonia de inchidere o sa port steagul Romaniei. :D

Ca stare de spirit sunt foarte ok. Abia astept sa ma dau miine.

Mi-ar placea sa isi doreasca mai multi cataratori care merg la competitii in tara sa mearga si la mondiale. E ceva special si nu te face decat sa tragi mai mult si sa iti deschida ochii. Daca are ce sa ti se deschida:))


PS :
Mergeam pe autostrada. Limita de viteza 110km/h, eu aveam 110 si depaseam pe toata lumea. Ma depaseau doar motoarele.:))

Comentarii