18nov2012 Bouldering Bratilesti

Pentru ca la concursul de sambata nu m-am obosit prea tare (nu am prins finala am iesit pe 8), duminica am mers la Bratielesti.
Au fost cel putin cinci masini in zona, insa cum bolovanii sunt imprastiati pe o zona mai larga nu a fost aglomeratie desi ar fi fost frumos sa stam mai mult impreuna, sau cel putin asa mi-ar fi placut mie. Pentru ca am facut majoritatea traseelor din Brati am trecut sa curat alte linii. De data asta a iesit ceva pe la 7B (cred) pentru ca nu am reusit sa il facem.
 L-am incercat cu Lucian Gutu si cu fratele Vartic. La curatat m-a ajutat Alex.
 Traseul are o linie fina pe mijlocul bolovanului care trece dintr-o parte in alta a bolovanului si cu gandul la Johnny Cash, am "botezat" linia "Walk the line".
O zi frumoasa (inca una) de toamna in Bratilesti. Linii mai sunt. A mai ramas necatarat (pe langa altele) un proiect tare: IKRAN. Sper sa ii vina timpul in curand. 

Comentarii