10 martie 2013 Bratilesti bouldering

Prima pe anul asta..printre concursuri si vreme proasta.
Am dormit putin noaptea, asa ca m-am trezit direct la Brati, fara sa stiu nimic de pe drum.
Umezeala in aer si pamant umed. Am mers 2 masini. Din a noastra Geogrica si Rodica au plecat din start la plimbare.
Desi era umeazala, in jumatate de ora,pe dealul cu Enola Gay s-a facut vreme buna de catarat, cu un vant usor rece si cu presiune buna in aer; doar ca pe la ora 3 a inceput sa ploua. M-am jucat un pic pe 'Piciorul de dreapta' si pe 'Pti' un traseu intepacios si destul de dur la degete, ambele pe la 7A. Nu am apucat sa incerc si ceva mai tare sau mai nou ca asa cum am zis a inceput ploaia. Partener l-am avut pe Cristi "cocutz" care dupa cateva incercari in ploaia a "cedat" si el.
Pe la 4 am plecat spre casa. Georgica a mai gasit niste bolovani si o cascada frumoasa, insa din pacate nu are poze.
Nu am apucat sa vad niciunul din proiectele mele pe care vreau sa le fac anul asta..asa ca..ramane pe data viitoare.


Comentarii