14 aprilie 2013 Bratilesti bouldering

Am curatat un bolovan si i-am facut o cadere dar nu am mai apucat sa il incerc pentru ca a venit ploaia.
Am fost 2 masini dar ne-am impartit prin zona. Dan, Alex si Sandra s-au dat pe cateva trasee mai usurele, Ungu a rupt o priza:)). Din pacate se intampla si asta la gresie.
Pe drum vremea arata perfect, cu o temperatura de 15 grade la Buzau, ceea ce insemna ca in Brati, erau maxim 12 grade. Aerul era uscat si batea vantul.
Bolovanul, pe care l-am curatat partial, are o pozitie mai ciudata, si sper sa nu avem vreo surpriza sa vina la vale. Caderea e in apa, dar cu putin efort de vreo 2 ore( asta pentru ca am muncit singur), am reusit sa aduc cateva craci peste care daca punem saltele cred ca e ok de cazut. Legat de linii, inca nu stiu ce o sa iasa pentru ca nu am apucat sa ma dau deloc. Am curatat niste prize si cea mai evidenta linie parea a avea cruxul un jump, sau o miscare dinamica. Mai trebuie curatat si aranjata caderea.
Legat de partea cea mai surplombanta, acolo era umed si nu am curatat nimic. Sunt niste prize, insa pare foarte greu, iar din experienta ce pare greu inainte de a curata, este foarte greu cand incerci sa legi miscari.
Traseul la care am muncit era in partea de jos adealului, pe cursul apei. Am urcat dealul sa vad ce fac ceilalti, si am pana am mancat ceva, s-au adunat niste nori de primavara si a inceput sa ploua.
Si a plouat asa vreo 20 de minute, si cu putina grindina, de ne-am umplut de noroi pana la masina.
Odata ajunsi la masina, ploaia s-a oprit. Asa ca am mers pe celalat deal, la Enola, unde era gasca din masina numarul doi. Enola era uscat si cum nu ma dadusem deloc, mi-am pus papucii si am inceput sa ma dau, desi se parea ca nimeni nu prea mai are chef, usor usor a inceput toata lumea sa se catere. In final Ungureanu a facut stand-ul si a facut si miscarile din sit, ramanand sa il lege cu alta ocazie. Eu am repetat toate miscarile care in continuare imi par ok. Am remarcat ca unele prize s-au modificat, una s-a mai marit un pic iar rigleta din pas parca s-a mai micsorat. Overall tot pe acolo ajungi.
Samaonu i-a dat cateva incercari la "Ecaterina Cuibus" si pana la urma a iesit sus. Tibi B. ii tinea priza uscata. Intre timp am mai curatat niste maracini care acopereau fata unui bolovan, care s-a dovedit a fi foarte usor, dar cu singuranta vor fi care se vor bucura si de fata aia.
Ziua am incheiat-o cu un traseu frumos, pe care sau la care am curatat si eu mai demult, insa nu apucasem sa fac iesirea din stanga. L-am legat destul de repede dupa care i-a dat si Dan. Un traseu si o linie usoara dar foarte frumoasa, cu o plecare destul de tricky in sensul in care daca nu te asezi cum trebuie tragi greu de prize, iar in pozitia buna totul devine usor.
Am plecat sper Bucuresti pe lumina pentru ca trebuia sa ajungem mai devreme, desi ar mai fi mers catarat, pentru ca vremea incepuse sa fie buna.
Trebuie sa imi gasesc niste proiecte mai tari. Pe bolovanul cu Enola am tot incercat diverse prize, poate gasesc niste solutii la alti pasi, dar tot ce am facut a fost sa raman fara piele si sa fac prizele un pic mai bune. Cred ca liniile sunt acolo, doar ca trebuie un pic de  imaginatie si munca sa se lege ceva.







Comentarii