24 martie 2013 Bratilesti bouldering

A fost o zi cu soare si cu nori, cu 4 grade si uneori cu vant.
Ar fi mers incercat ceva tare, un proiect, insa avand putine saltele si planuri diferite, ne-am plimbat pe la mai multi bolovani.
Am recatarat linii mai vechi, dar si ceva nou. "Walk the line" 7b? poate mai usor, insa cu singuranta nu e mai greu.
E un bolovan care are o linie fina pe mijloc dintr-o gresie mai dura (sau alt tip de roca?) care se diferentiaza fata de tipul de gresie din care e facut bolovanul. E un traseu care pleaca din 2 prize scurse, dar care se controleaza bine daca stai sub ele, la picioare avand foarte putine optiuni. Eu am ramas la planul gasit de Razvan Vartic cand ne-am dat impreuna, pentru ca a fost singurul pe care am putut sa il execut. Probabil merge si direct in miini din plecare la priza buna cu care te ridici, dar cine stie..o sa vedem. Cert e ca in metoda mea trebuie sa controlezi foarte bine calcaiul si totodata sa incarci suficient cat sa ajungi in priza buna. Pacat ca e asa mic si are asa putine miscari...dar e o linie noua care a iesit si care asteapta repetari.

Proiectele mele inca mai au de asteptat..ploile par sa nu se mai opreasca, dupa care o sa se incalzeasca prea tare.
Dar bolovanii sunt acolo, asteapta cuminti alpinistii curajosi.



Comentarii