6 si 13 aprilie 2013 Bulgaria Tabackha escalada



Pentru ca in tara vremea era destul de schimbatoare si rece, cu precipitatii cam peste tot, am optat pentru Tabackha, un loc care mie personal imi place mult de tot. In mare din cauza "calitatii" stancii si anume zici ca e un fel de gresie, iar formele sunt rotunde cu prize de toate felurile. Locul in sine este frumos si usor de ajuns cu masina, singurele chestii care "ma deranjeaza" fiind prizele sapate si pietrele lipite pe stanca. Locul il stiu de multi ani, insa in ultimul timp am vazut ca e destul de popular in randul cataratorilor romani care inainte vroiau sa mearga la Basarbovo. In zilele in care am fost erau in jur de 11 masini, multa lume pe traseele usoare si mai putina aglomeratie in sectorul Tornado unde au mai ramas inca 2 proiecte.

13 aprilie : Francezu pe proiectul batut de el. "Proiectul" a fost "cucerit" duminica, intai de Oliver si apoi de Frankie. Pe o mare caldura nu am reusit sa fac o miscare, care pentru mine e si pasul traseului, dar sper ca in conditii buna sa il fac cu alta metoda, poate mai tare dar care mi s-a parut mai realizabila. Traseul f frumos a fost cotat la 8a.  In partea stanga mai sunt 2 trasee proiecte, unul batut de Fracezu si unul mai vechi.
6 aprilie :
 Eu pe traseul batut de Zuzu cu un pas de boulder. L-am curatat dupa care i-am mai dat 2 incercari. Pentru mine a fost mai usor decat Tornado, undeva in jur de 7c cu plus sau minus, cu un pas de bloc la inceput dupa care o fata cazuta pe care trebuia doar sa fii atent.





Comentarii