Bratilesti bouldering -- linia si cataratul -- 1 sept 2013

Din nou pe "Mount Ivanetu", de data asta la o zi, am facut cam 2 ore juma din Buc pana sus.
Nutu era deja acolo de vineri iar cand am ajuns era gata incalzit. A fost soare, insa la umbra te puteai da linistit, fiind placut de catarat.
Am inceput cu o linie (1) mai usoara la care am adaugat un traveseu din partea stanga, fiind acum o linie (2) completa, de la stanga la dreapta, pe care doar Dan si Nutu au reusit sa o catere.
Andrei "Wolverine" on "Puzzle"7A

Am incercat o linie (3) mai veche care inca nu a iesit, problema fiind la iesire. Ori nu avem solutia buna ori chiar e greu pentru noi, noi adica eu, Dan si Nutu (care l-a "cotat" undeva in partea de sus a 7C.)

In partea a doua a zilei, ne-am plimbat printre bolovanii din apropiere, uitandu-ne dupa linii (4) posibile. Am semicuratat locul si ceva dintr-o linie (5) dupa care am mers la un bolovan inalt pe care sunt cateva linii (6) frumoase dintre care am curatat si incercat sa cataram cea mai evidenta si fara "riscuri" linie (7).

La sfarsitul zilei, a mai ramas o linie (8) care inca asteapta prima ascensiune.
"Rusinea" a fost spalata de Maxim care a avut cateva reusite notabile pentru doar un an de catarat si prima lui iesire la bolovani...iar caterinca asigurata de Grandomir :D



Comentarii

claudia a spus…
NICE!!! ;)