Intalnire Masiv Ivanetu 12-13 oct 2013


Ultimele 3 uichenduri mi le-am petrecut in zona Ivanetu, curatand si catarand linii noi. In timpul "intalnirii" din 12-13 oct am curatat in continuare alte linii dragute, mai usurele, am facut cateva FA-uri si am repetat alte probleme pe care imi doream sa le fac. Sper ca o sa vin cu un update detaliat al traseelor saptamana asta. A fost o intalnire nationala cu oameni din Piatra, Cluj, Timisoara, Brasov si Bucuresti. Am avut o vreme frumoasa pana duminica (un pic mai racoare si uscat era si mai bine) , sambata seara am avut un gulas delicios gatit la ceaun de Adrian B., muzica si ceva bautura. Duminica ne-am trezit intr-o ceata densa asa ca am coborat in zona de jos unde a fost ok de catarat, la Enola fiind tot timpul bine :D. Am incercat si proiectul meu mai vechi "Saber rider", de langa Enola. Am simtit prizele mult mai bine dar inca miscarile raman grele. In continuare am cateva proiecte pe care as vrea sa le fac anul asta (gen "Diable") asa ca pentru mine sezonul ramane deschis, atata timp cat va fi vremea buna. Legat de concursurile viitoare inca nu sunt decis daca o sa ajung la vreunul. (vedem cum e vremea) :D

Comentarii