16-17 nov 2013 Bratilesti bouldering

Linia curatata are in jur de 5 metri, nu este grea insa miscarile sunt frumoase. Acum mi-a iesit repid, din 3 incercari, cheia pentru mine fiind o compresie la picioare, practic am strans muchea. Georgica a mers si el imediat dupa mine cu un flash, odata iesit a confirmat si el ca nu ar fi fost prea bine sa cada asa de sus, iar senzatia cand iesi pe bolovan e f misto.
"Saber Rider" - proiectul din stanga de Enola. Cred in continuare in proiectul asta desi nu [pot sa fac aproape nicio miscare. Insa ma antrenez.
Am mai curatat un pic si la compresia de langa "Portage". am incercat sa leg si cateva miscari dar nu a mers prea bine in coarda. E nevoie de mai multe saltele  si o sa iasa un traseu frumos. Am intuit cateva miscari si prize iar senzatia cand esti sus e ca daca vii pe spate nu te mai opresti pana in vale. O sa vedem cand o sa iasa.


Comentarii