Inceput de an 2014/ start of 2014

Noul an a venit si cu un val de vreme buna, adica cateva grade, in jur de 10, cu soare si o aderenta foarte buna, asa ca am profitat la maxim si am iesit deja de doua ori la Bratilesti si odata la Tabackha, Bulgaria.

In primul uichend la Bratilesti am stat o zi (4ian2014), in care eu am incercat liniile de pe bolovanul cu "Mount Ivanetu".. Alex, Biolan, Elena si Sandra au catarat fiecare cate ceva, vremea a fost buna, cu o aderenta foarte buna.
BioTronix



warming up
elena
Alex pe "Chipmunks" 6A

eu pe "Little pockets" 6B?

Elena pe "Little giant" 6C
Eu pe "Le diable" iesirea directa (inca proiect).
le nooo
Am incercat din nou iesirea din Diable dar nici de data asta nu a fost cu succes; sunt convins ca se poate insa nu am gasit inca solutia pentru pasul de sus. Partea asta, de a descopri miscarile, de a gasi solutia la o "problema" imi place desi totodata e si cea mai grea parte..
aici incercam iesirea din dreapta cu un mic traverseu(care nu imi iese deocamdata) si apoi exit in Mount Ivanetu (7B)


Biolan pe "Little mantle" 6A
Alex pe "Chipmunks" 6A

apusul pe Masiv Ivanetu

Duminica(5ian2014) am iesit la escalada cu Oliver si Elena. Am incercat Frankestain un 7c, rupt in doua de o odihna fara maini, la care am cazut, pentru a doua oara, sub top. Asta e, data viitoare. In mare fiecare s-a dat cam pe un traseu, fiind destul de frig incat sa fie cam greu sa te motivezi la volum, ci mai degrada la proiect.

Uichendul (11-12 ian) am inaugurat si salteaua lu' Ungureanu, comandata direct de la Organic, care fac unele din cele mai bune saltele pe care am avut placerea sa-mi iau caderi, din pacate transportul pentru Romania la o saltea mare costa aproape la fel ca salteau propriu-zisa. Hai Romania!
Am fost la Bratilesti 4 masini sambata iar duminica am mai ramas 3 masini. Sambata vremea a fost frumoasa si buna de bouldering, la fel si duminica insa batea vantul si trebuia sa stai printre bolovani ca sa fie bine.

Am facut o varianta mai grea de la "Mount Ivanetu" pe care am cotat-o la 7C.


Si amandoi (eu si Dan)am facut un traseu frumos "Racheta" 7A+ fiecare cu alta metoda. Usurel si frumos.

Adrian a facut "No pinceta" 6A+ si "Coup de fil" 6C, in stanga de "Coup de foudre".

 Matei a facut "No pinceta" 6A+.

Cosmin a facut Hueco 7A/+.
Cosmin pe "Hueco" 7A+

Seara am ajuns si in Bratilesti, in partea de jos, la Enola.
Ungureanu a cazut din botul de la Enola Gay de 2 ori, adica a fost foarte aproape sa faca sit-ul.

Duminica am avut posibilitatea sa "curatam" un traseu de un ciot care statea pe bolovan. Sper sa iasa ceva frumos acolo. Viziunea lui Nutu zice ca o sa iasa ceva bine acolo, la prima impresie este catarabil, dar tehnic si destul de greu. O sa vedem. Poate uichendul care vine.



Comentarii