IceCubes - concurs boulder Olanda

Vineri seara am fost la sala si am vazut ca au dat drumul la panoul nou, un system board, cu prize asezate simetric, asa ca m-am jucat un pic pe el. Indeajuns cat sa raman fara piele.
Cand sa ies din sala, am vazut un afis cu 2 concusuri in uichned, si cum sambata dimineatza vremea era ploioasa, pe la 11.30 am zis sa vad daca e vreunul mai aproape de mine. Unul era in Olanda (la  o ora juma) iar celalat concurs, la vreo 4 ore de mers cu masina, pe langa Frankenjura.

Decizia am luat-o rapid cand am vazut ca si Popic era inscris la concursul din Olanda (insa pana la urma nu a mai ajuns) asa ca la 12.00 am iesit din casa, la 13.30 am ajuns in locatie, iar la 14.00 am inceput sa ma catar. Au fost 49 de blocuri fiecare valorand cate un punct. Desi aveam pielea "afectata" de la prizele noi de vineri seara, am reusit sa fac 39 de trasee din 49, indeajuns cat sa ma aduca pe locul 12 la final. Trebuia sa mai fac inca 3 ca sa intru in finala. As fi putut? cu siguranta si fara niciun dubiu da. Doar ca trebuia sa ma misc mai repede si sa fiu un pic mai bine cu pielea.




Caldura din sala era mult peste ceea ce as fi numit condiiti cat de cat bune de catarat, insa m-am bucurat de toate traseele , de oameni si mai ales de atmosfera. M-am conversat cu lumea pe acolo si in final m-am simtit f bine.

Un singur baiat era mai bun, adica a facut toate traseele din calificari (singurul) f rapid si a si castigat finala in mod categoric, singurul cu 3 topuri din 3, urmatorii 2 reusind un singur top. (castigatorul: Levin Schilling). Era in forma. Restul baietilor erau in zona mea intr-o zi normala. Care ne cataram impreuna , cam aveti idee ce si cum.

Fetele s-au miscat ceva ma slab decat cele pe care le stiu de la noi.

Evenimentul a fost frumos organizat, cu haosul aferant unui open la lucru (de la 12 la 18.00 au fost calificarile) si o finala cu putini spectatori si ceva mai linistiti decat la noi.

Traseele au fost frumoase, de toate felurile, cu multe miscari dinamice pe volume, care m-au facut si mai rau la piele.

Sala era intr-o mare hala unde mai era si o sala de skate si una de antrenamet "crossfit".
Ambele aratau destul de bine.


Sala de catarat este destul de noua(din 2013 ce mi-am dat eu seama) si are prize de toate felurile noi si destul de misto.

In final a fost o zi frumoasa de sambata (desi afara a plouat intermitent) cu un antrenament bun.

Comentarii

Anonim a spus…
Tati daca stiam ca vii ajungeam si eu.depaici nam gasit pe nimeni doritor si treb sa conduc vreo trei ore.poate pe viitor ne vedem la altul.noroace