Veteranii

Uichendul asta a fost a 6-a editie a Vertical Step Maraton. Vremea nu era tocmai ok de catarat afara, asa ca am ramas in Bucuresti si ca ultima optiune am mers la ceea ce ma asteptam sa fie o alta "boulderiada", ca in alti ani.
Ma asteptam la magneziu mult, multa lume, stat la coada la trasee etc.
M-am inscris in a doua grupa pentru ca "functionez" foarte bine dupamiaza.

Pentru ca s-a modificat formatul, cand am ajuns acolo am constatat ca era tocmai bine de catarat, fara multa lume, cu muzica buna si oameni misto. In mare in calificari am avut 6 ore pentru 15 trasee de boulder si 8 de escalada.

Am inceput cu boulderul pentru ca asta imi place mai mult. Am terminat 14 trasee in mai putin de 2 ore. Mi-a mai ramas unul pe care stiam ca nu il facuse nimeni asa ca am renuntat sa il mai incerc. In cele din urma Georgel a fost singurul care l-a facut.







Dupa ce am stat un pic sa ma odihnesc, am intrat pe un traseu de 70 de puncte pe care stiam ca daca il fac am sanse foarte mari de a intra si in finala la escalada. Aveam 4 ore pentru un traseu. I-am facut un plan insa cand am incercat sa il fac mi-a ramas un muschi, tendon, ceva, nu stiu ce, blocat la mana stanga in zona cotului. Si cam asa s-a terminat escalada. Am catarat ceva mai usor, reusind un flash si inca un traseu usurel.

Finala a fost duminica.
Pentru mine s-a dovedit a fi ok desi este greu sa te incalzesti doar pentru 3 trasee. Insa finala e finala.

Tot duminica am cunoscut o parte din copiii sustinuti de ClimbAgain. Claudiu&Co. au adus copiii nevazatori pentru o demonstratie de escalada. Impresionant cata vointa au acesti copii. Au ajuns toti in top, au fost aplaudati si sustinuti de lume.

In finala la boulder au fost asa :

Nutu, Ungureanu, Raymond, Rus , Georgel, Robert, eu, Marius Crestu' de la Cluj si Margea.
Veteranii.
Zuzu si Pti, desi erau calificati, nu au venit la finala de boulder.
Petrescu a uitat sa faca un traseu usor si nu a intrat in finala.
Neghi a pierdut startul in calificari la boulder si s-a axat pe escalada.
Maty de la TM nu a venit.
Titi Mineru' nu a venit.
Oliver a amenajat.
Kobe e la recuperare. Jean e mai chill in ultimul timp.

si ..cam astia suntem de competitie asa. Ar mai fi Varticii, Tudor de la cluj, Kores, si cam atat.

Au trecut deja 10 ani de cand am inceput sa ma catar.
Am ramas cu veteranii. Singurul puternic care a venit dupa generatia mea a fost Maty. Si cam atat.

Partea buna e ca sunt niste pusti foarte puternici care se dau acum la sali. Trebuie insa sa mai creasca un pic. Sper ca or sa se tina si or sa creasca mult peste ce e la noi pentru de asta avem nevoie.

Sa vedem ce se intampla si cu alegerile FRAE, care ar trebui sa se tina in "a doua decada a lunii ianuarie". Cluburile sa isi faca propunerile pentru Biroul Federal, vicepresedinte si presedinte. Sper sa sufle vantul schimbarii si la FRAE. Poate s-au saturat si astia vechi de nefacut nimic pentru ceilalti si doar pentru ei si interesele lor. Poate.

Finala bouder : 3 trasee 4 minute.
Vizualizare si start.

Traseul 1:

Avea o plecare de pe un "turture" pe care trebuia sa te urci si apoi urma o parte care nu imi era foarte clara. Erau doua volume mari pe care le puteai lua pe amandoua. Unul galbem si unul verde. Am vazut ca il simt bine doar pe cel verde la dublat, asa ca am renuntat la cel galben. La prima incercare am fost un pic timorat si am plecat cu un calcai prea jos, si am cazut cand m-am dus la cel de-al treilea volum cu o priza mica pe el; La a doua incercare mi-am dat seama ca ajung usor daca nu mai folosesc calcaiul pe priza de start asa ca am ajuns pana in top, insa nu eram incalzit bine si aveam miinile usor inghetate si picioalre la fel. Am stat in top cu o mana pentru ceea ce mi s-a parut mie a fi o vesnicie, destul de mult incat sa-mi zboare picioarele de cateva ori si sa raman in miini, insa nu am reusit sa dublez topul. La a treia incercare stiam ce am de facut asa ca am asteptat pana la ultimul minut si am intrat in traseu. In caz ca ratam (printr-o nesansa sa-mi alunece vreun picior) mai aveam timp sa intru incaodata.Insa eram sigur ca o sa il fac. Si l-am facut. A iesit usor.



Traseul 2:

Volume pe fata cazuta, cu un start frumos. Trebuia sa te urci cu ambele picioare pe un triunghi si sa dublezi un alt triunghi cu miinile. Apoi un volum rosu dupa care un top scurs. Nu a facut nimeni traseul asta.

Traseul 3:

Un jump cu doua miini. Aici nu am prea sunt multe de spus. Stiam ca o sa-l fac. Nu mi-a iesit insa. Stiam ca Rus si Ungureanu nu au cum sa il rateaze, ceea ce s-a si intamplat, ei fiind singurii care l-au facut.
Georgel a facut si el jump-ul si trebuia doar sa mearga la top. A vrut sa faca spectacol sau nu stiu ce a vrut sa faca, pentru ca dupa mine s-a maimutzarit inainte de top si a ratat, adica a alunecat din penultima priza. Destul de ciudat si de neinteles pentru mine. Daca facea topul asta iesea pe locul 2.

La sfarsitul concursului am iesit pe 4 la boulder, pe 13 la escalada si pe 5 overall.

Rezultatele complete le gasiti pe http://www.verticalstep.ro/clasamente.html





 Pozele sunt facute de Andrei Nicoara si Lumina si Culoare.
Multumim.

Iar la final putina motivatie de uichend:


Comentarii