Bratilesti chill mode

Am avut un weekend cu 2 zile de relaxare cu gratar si stat la cort.

Sambata am fost la o cascada in zona de care ne spusese Gica, si pe langa care gasise el niste bolovani.
La cascada respectiva am ajuns relativ usor dupa ce am intrebat pe cineva din zona, de la ultima casa din deal. Am mers pe langa casa prin partea stanga, am trecut de o fantana cu apa buna si am coborat dealul pana la cascada. Fantana e facuta dintr-o mare piatra cioplita care are in mijloc un gol prin care trece lejer o galeata. Cineva a muncit sa faca manual fantana aia. Se vedeau daltile date in stana si mai interesat era facuta dintr-o bucata.








 Cascada are in jur de 50m, mai mult sau mai putin. Iar cand stai pe margine ai parte de o senzatie cel putin ciudata, curgand intr-un anfiteatru care se deschide pe margini.

Bolovanii insa nu i-am gasit. Trebuie sa urcam pe alt fir ar apei, insa nu am ajuns sa ii vedem, asa ca ne-am intros pe la 16.00 la masina. Eram un pic nehotarati unde sa ne punem cortul, insa dupa ce am cautat un loc bun, am ajuns la concluzia ca tot sus, la  mount Ivanetu e cel mai ok. Este un islaz unde ciobanii duc animalele, asa ca iarba e tot timpul mica, iar pentru ca e izlaz vin tot timpul padurarii sa taie copacii crescuti aiurea si boschetii pentru a tine locul liber pentru pasunat si pentru a tine ursii departe. Localnicii spun ca nu au avut probleme cu ursii insa niciodata nu-i o idee buna sa tii mancarea pe langa cort (noi o punem intr-un copac).


Legat de mancare, dupa ce am urcat pe  Mount Ivanetu (drumul mi s-a parut f ok desi eram incarcat ca draq) si am facut un foc frumos, am facut un gratar magic cu carne de porc, carnati de oaie, ciuperci, zucchini, o mamaliga, in care din cauza mea nu a fiert malaiul (am pus prea mult) cartofi facuti in foc si braza.

In cele din urma ne-am culcat cu burtile pline si obositi.



Duminica dupa cafeaua de rigoare si o incalzire pe diverse mai usoare, am facut Hueco, (Alex a fost si el f f aproape), apoi am mers pe rand la Mount ivanetu, la Little Mante, la  Little Pockets.  Am continuat cu : Coup de fil si “coup de foudre”. Toate astea in decurs de vreo 4 ore. Apoi am mers la Decadence insa nu a iesit de data asta. Dupa ceva timp au inceput sa se vada nori grosi de ploaie, asa ca am coborat la masina si am mancat ce mai ramasese de la gratar.
La final am trecut pe la magazinul de jos din Bratilesti pentru niste cas proaspat.

Am ajuns seara pe la 19.59.
Oameni misto, soare, vreme buna, vant si gratar.
 

Comentarii