Sihla - unu mai..

"Diesel Power" a mai fost facut de Popic si Oli acum multi ani, cand baietii dezvoltau zona.
De atunci priza de plecare la mana stanga (o intepata destul de mica) s-a mai miscorat, iar bolovanul de la plecare a fost dat la o parte de Kojac.
Am mai incercat traseul cu diverse ocazii insa de fiecare data mi s-a parut foarte greu. E vorba de o singura miscare la un bidoigt ciudat. De data asta mi-a iesit din prima, dupa care l-am mai repetat din cateva incercari pentru al avea filmat, pentru ca a insemnat ceva pentru mine.
Desi nu sunt mai antrenat ca in alti ani, de data asta a parut usor, asa ca legat de grad nu am cum sa il evaluez. Pot spune ca este o singura miscare grea, de coordonare, precizie si forta.
In afara de Diesel am mai incercat si facut destul de repede 'Giugiuc Paris" variant low, un 7C classic, un traseu nou curat de Georgel, in stanga de "Bucati in Tihna", cu o plecare din niste intapate mici si o miscare dimanica la o prize buna, undeva la 7A. Se poate si o varinta cu plecare din sit. Eu I-as zice la linie "Dinamo" (fara legatura cu echipa). Dar poate ii da Gica un alt nume. Am mai incercat Catiusca, Sauron si Supreme dar fara success.

 Trebuie/vreau sa stau mai mult in zona.
Sihla ramane pentru mine una din cele mai tari zone de bouldering din Romania, asa ca cu prima ocazie trebuie sa ma intorc.

Comentarii