Cautam..cautam.. Bratilesti Bouldering 4 Zile 102 Trasee 2016


la curatat





Simbioza 6B?






Am mers la niste bolovani "noi" din padure, cu Dan si Alex, am incercat sa curatam ceva proiecte, insa in mare au iesit (deocamdata) niste linii usurele, pentru cele tari, ori trebuie sa mai cautam ori sa revenim cu mintea mai limpede, poate vedem alte solutii..

Problema la gresie este ca "rangile", de cele mai multe ori, tind sa se rupa, daca sunt falii mari. Cam asa si cazul la ce am gasit si am incercat sa curatam.
Inca nu stiu daca sa renunt sau sa incerc sa rup bucata respectiva si sa vad ce ramane sau sa o "stabilizez" cu ceva gen poxipol..

Am mai vazut o linie f frumoasa insa din pacate e rupta la mijloc de faptul ca nu are prize, sau cele care sunt, sunt f f mici si personal nu am vazut o posibila solutie de a trece, asa ca, deocamdata mai cautam bolovani. Sau mai bine zis merg, la cei pe care i-a gasit Georgica prin padurile din zona :)

Vedem ce iese..

Comentarii