Rila Bouldering 1-2 iunie 2016



Mai jos, ceva info pentru cine mai are de gand sa mearga la Rila.
Fara pretentii de mare scriere, doar informatii..

Am auzit de Rila de multe ori..acolo a fost si Petzl rock trip, insa nu am ajuns niciodata pana acum.

L-am auzit pe Cocutz ca vrea sa mearga si m-am "inscris" si eu la exercusie, desi era la 2 zile si un drum care parea initial destul de lung.

Trezit la 4.15 dimineata, am plecat la 4.45 si la 5am. l-am luat pe Georgica de la Fabrica.
La 5.20 am fost la stadionul national si ne-am vazut cu Cocutz. Am mers cu duba.
In jur de 7am eram in vama la Ruse. Am trecut lejer cu buletinul.
Eu am dormit pe bacheta din spate, iar in vama nici macar nu m-au trezit baietii.
Pe la aproape 12 am ajuns in Sofia. Centura Sofiei era plina de gauri si am mers destul de incet.
Am facut cumparaturi de 100 de leva dintru-un supermarket din centura Sofiei.
Drumul spre Rila trece pe langa Sofia.
Dupa cumparaturi am mai facut in jur de o ora jumate pana la manastirea Rila, pe o autostradac noua.
Am mers in zona de cort pe care am gasit-o usor folosind schitele de la Toni (tipul care face FLIPP crashpads). Plus cateva trasee si bolovani.
In zona granitul este de calitate iar zona seamana cu Elvetia.




 In prima zi ne-am dat pana pe la 18.00, apoi am mers si am baut o bere, apoi am cautat celelalte zone.Apoi la cort, la un foc, un gratar si apoi somn.
In prima zi, ne-am dat pe un bolovan langa apa, la 10 grade cu un soare intermitent.
A fost perfect.

Sunt trasee curatate si facute de toate gradele.
Miercuri noapte a plouat bine, insa de dimineata a rasarit soarele.

Pe la 11.00 am reusit sa ne miscam.
Una din zonele din padure era inca uda. Aici sunt si niste trasee de escalada care arata bine.
Daca ajungeti in zona luati-va si coarda cu hamul.

Joi, am mers in cealalta parte a vaii, adica am trecut prin satul din zona, mult spus sat, de fapt cateva case gen cabana, unde am baut si cafeaua de dimineata.

Valea este plina de bolovani, cu linii de fata, cu intepate, scurse (mai putine insa), bolovani inalti, si
trasee "pe spate".
Ne-am oprit pe cateva trasee intre 6a si 7b+ maxim. Sunt insa in zona si 8B-uri confirmate si proiecte destule.

Pe la 18.00 am terminat cu cataratul, la granit fiind ceva mai fizic decat cel de la gresie. :))

La 20.20 am plecat din locatie si am ajuns acasa la 4 dimineata.

Am stat in jur 6 spre 7 ore in masina (la un drum), insa am descoperit un loc care seamana cu Elevetia, e relativ aproape, ieftin si cu bolovani care merita "vizitati".

Pentru alte info ne auzim.
























Comentarii