8B boulder // Bratilesti Bouldering 4 zile 102 trasee

           Anul acesta am mutat intalnirea de la Bratilesti in primul uichend de la inceputul lui octombrie (asta pentru ca anul trecut a fost vremea rea in al doilea uichend din oct si nu am putut muta intalnirea tarziu pentru ca era prea frig).
Ideea intalnirii este de a face cat mai multe trasee din zona in cele 4 zile de "festival", de a aduce oamenii cu aceeasi pasiune pentru bolovani impreuna dar mai ales pentru a face rulaj pe trasee pe care poate in mod normal oamenii nu s-ar da, si poate ca in felul asta sunt incurajati sa se plimbe mai mult intre zone.

Topo-ul zonei il gasiti AICI.
Tot pe site, aici gasiti si o gramada de filmulete de la boulder in sectiunea media.
Mai sunt cateva trasee (cele deschise la intalnirea de anul acesta) care inca nu sunt trecute in topo.

Eu am ajuns de joi, si in 4 ore de catarat am facut in jur de 8 trasee printre care :

The ascent of my life - 7A+
Hueco - 7A+
Puzzle - este trecut 7A in topo insa acum eu l-as upgrada la un 7B. Traseul pleaca dublat din muchia din stanga si este morfo, adica daca esti mai mare te "chinui" mai mult.
Mount Ivanetu - 7B
Evenimentul a fost aici pe facebook.
Un filmulet scurt facut de BivuacMedia:
Vineri m-am plimbat cu Cristi Cocuz prin Varlam, peste deal de Bratilesti si am incercat sa curatam cateva linii. Zona este una mai veche insa frumoasa si cu potential de dezvoltare. As vrea sa fac o intalnire la vara/toamna in zona Varlam...ramane de vazut daca se materializeaza. Cateva poze:










Sambata am facut un ceaun :

Nutu in "All night long" ("Trip" pentru unii) 7C  traseu de 16 miscari:

Si la final..ce-i cu 8B-ul asta?
Duminica am incercat o linie curatata de Georgel, pe bolovanul cu Decadance. Am gasit impreuna cu Ungureanu o solutie la iesire, iar acum linia asteapta sa fie catarata legat (Georgel a facut-o din bucati).
Am revenit vinerea trecuta si am incercat sa fac miscarile de jos...sau sa gasesc o alta solutie decat cea pe care o are Georgel, care este foarte fizica si dura pentru articulatia umarului.
In mare, linia e un 7A+ care intra in 2,3 miscari foarte dure, adica de power pe umeri si unde ai nevoie si de mobilitate, sigurul care a legat pana acum fiind Georgel, desi l-a mai incercat si Ungu si Nutu. Linia se termina cu un pas de 7B la inaltime, de unde nu ai voie sa cazi.
Ar putea sa fie un 8B frumos dar si periculos. Ramane de vazut. Intre timp poate mai incearca si altii.

Cum vremea s-a stricat si incep concursurile la sala..e timpul de antrenamanet in sala.


Comentarii