11 februarie 2024 Bratilesti Bouldering

 Duminica, răcoare, și destul de înnourat, însă tot am insistat sa mergem sa încercam Diagonala.
Neghi a fost foarte aproape să o facă, iar eu, Maty și Oliver încă suntem să găsim un plan care sa ni se potrivească. 
Pe la 15.00 deja nu mai aveam putere și gheară pentru Diagonala, așa că am hotărât să mergem la bolovanul care a dat oarecum numele zonei, și anume Portage. 

Aici eu am început să curăț bolovanul Salvați unim, o compresie frumoasă cu o ieșire destul de înaltă, iar Oli și cu Maty au făcut o platformă din trunchiuri de copaci căzuți din zonă. 

Neghi a curățat o linie nouă și a și cățărat-o. Ia dat numele Atenție concertată iar ca și grad 7A+/7B
În final am dat câteva încercări la compresia de care ziceam, linie grea dar frumoasă.

https://27crags.com/crags/bratilesti/routes/aten-ie-concertata

Sâmbătă Maty și cu Oliver au făcut Ipoteza de nul și Enola stand, au fost pe planul lor și au și două filmulețe cu vibe bun, tot ce trebuie.





Comentarii