Herculane Climbing Open may 2009

Desi nu am mai scris demult m-am gandit sa mai scriu cate ceva , ca sa nu imi opreasca astia blogu'.
De cand nu am mai scris am fost plecat cam in fiecare uichend la catarat, de 2 ori in Elvetia si aproape constant la panou , desi nu am putut sa trag tare pentru ca accidentarea mai veche de la cot a revenit..

Despre HCO :
M-am dat la Open, unde au fost ceva trasee tari (3 la numar -un 7c,un 8a si un proiect cotat pe la 8b), insa dupa ce in prima zi am incercat 8a-ul si am facut miscarile (am dat si 2 incercari insa nereusite) m-am inscris in tendinta generala si anume de a alerga dupa 5+ , insa m-am trezit prea tarziu ca sa zic asa si nu am mai ajuns sa ma catar pe traseele din zona 2 unde era si 7c-ul.

Sambata noaptea petrecere...nu stiu ce a lipsit dar parca s-a pierdut ceva..sau poate eram eu prea obosit..cine stie. Inainte de premiere a fost filmul facut de Bivuc :I climb:, interesant, mai misto decat ce a facut pana acum, dar eu personal parca asteptam mai mult.

Duminica, in ultima zi ,am fost la Surplomba ,am catart Sharky 7c (m-am incalzit pe el si i-am dat o incercare) desi ma durea cotul . M-a filat Marius Luca. *(cine nu il stie sa ii tina minte numele ca o sa mai auziti de el - e puternic si are 2 metri). Am mai facut si un traseu pe care il incercasem acum 2-3 ani si care atunci mi se parea greu insa acum nu mai parea asa greu. Zuzu a legat ,tot la Surplomnba , Lets go back 8a (in aceeasi dimineatza legase si Darmanesti -8a). Neghi a legat si el un 8a+ cu o zi inainte.
Petrica (Petrescu Catalin) a castigat la Masters , cu RUS pe locul 2 iar la Open a castigat Costin Morariu.
Probabil cat de curand or sa apara si foto si clasament si restul pe SITE .

Comentarii