10 aprilie(sambata) Moroeni escalada + boulder


S-a deschis sezonul la Moroeni!:D

Dupa ce m-am intors din Franta ,(am fost in Font o sapt - o sa scriu si despre asta la un moment dat) , am incercat sa ies cat mai mult la stanca si urmandu-mi sufletul (asta e pentru Robert :))) , am mers la Moroeni (in loc sa merg la Iasi la CN de boulder, desi mi-era un pic dor de o competitie- despre care "am auzit" (de la Neghi si TT) ca a fost foarte profi organizata).
La Moroeni am fost cu gasca vesela : Ambrosie, Craciun , Pufi, Susma si Petre.


Am plecat pe la 9 spre10 (nu mai stiu exact ca Pufi are "darul" de a dilata timpul) si am ajuns la 12.30. Am facut 2 ore jumate cu totul.
La faleza , in partea de jos , care este in strada si unde nu era batut nimic, era o gasca de "speologi", care au umplut o bucata buna de stanca cu spituri de speologie si si-au facut tot felul de pasaje, (o sa pun si poze cand mi le da Susma) adica au stricat stanca:( .Pacat pentru ca acolo ar fi incaput cateva trasee usurele.
La faleza stanca era uscata , cu putine infiltratii nesemnificative.
Am incercat un traverseu pe care l-am gandit mai demult insa nu am reustit sa il leg si am mai incercat/catarat un traseu "Yellow Stone"(tipand ca un animal de frig si durere de degete, ca-n poveste). Despre traseu pot sa spun ca am abordat varianta directa, fata de Zuzu si Frankie care au mers prin stanga, desi de data asta "direct" neinsemnand "mai greu" , ci doar direct.(de ce? pentru ca asa am vrut eu)
Restul gastii, in afara de Ambro care avea plan pe "Opta"(opta care de fapt nu e 8a, pe principiu "ce va mai place 8a-u' " sau "a facut unu un opta hai si noi sa il facem":)) si mai scrie si mare cu vopsea "opta":))) si care e f aproape sa il si faca, au frecat-o la rece, la propriu pentru ca afara erau sub 5grade. La un moment dat a si plouat insa nimic special pentru ca aici stanca nu se uda:D.

In final cand am ajuns acasa , mi-am dat seama ca poate am exagerat un pic cu cataratul la frig pentru ca imi simteam degetele praf (umflate) si ma simteam si un pic racit. Duminica vroiam sa stau la soare si sa o frec..asa ca am zis sa merg la Veliko..

- va urma-

PS:
Varlamos: "ceva fin, domnle'!"

Comentarii