11 aprilie (duminica) - Veliko Tarnovo - BG - escalada + relax

Wild strawberries

Dupa sambata petrecuta in frig la Moroeni, abia m-am trezit duminica (m-am trezit chinuit de dureri degete ) dar pentru ca vorbisem cu Mesterica si cu Aditza, am taiat-o spre Veliko pe la 9jumate.
Am ajuns de data asta la un sector nou pentru mine , "Usteto", care are un traseu boulderist frumos , ceva "Wild strawberries " de care imi povestise Ioni mai demult. (Ioni - omul cu planul si informatia). Traseul este , asa cum zicea si Ioni , "boulderist", frumos, la care impreuna cu Mesterica , am facut miscarile grele (grele pentru noi:) , insa eu m-am oprit fara sa ii dau vreo incercare serioasa.Traseul cica a fost batut prin anii 80 si probabil si facut, chestie care mi se pare f. tare. Soare , frumos afara, asa cum speram si eu; m-am relaxat desi nu am putut sa stau langa stanca cu trasee fara sa ma catar.
Mesterica a fost f. motivat pe un traseu, mi-a placut mult cum s-a dat, nu il mai vazusem de mult sa se dea asa la limita fara sa renunte.
Ca de obicei, in perioada asta nu eram singurii romani cataratori din Veliko - am vazut cateva fete cunoscute.
Seara mancare la Tempo si apoi acasa.

PS: la faleza asta se preteaza foarte bine o iesire cu prietenii necataratori care vor sa incerce putina "aventura" la stanca. Sunt multe trasee f. usoare (in jur de 5, 6 ca grad) si zona e f ok si de relax.


Comentarii

Anonim a spus…
un orez cu fructe de mare ceva?