25 aprlie 2010 (duminica) Moroeni

Au inflorit corcodusii

Ungureanu in "Don't fuc..." si Rus in "Updurance"

Rus in "Updurance
"
Lume multa si buna

eu in "Batman forever"
(pozele sunt facute de Raluca V.)

Un weekend cu nunta

Uichendul asta nu aveam planificata nici o iesire pentru se marita Oana si era toata gasca din liceu acolo (mai putin Radu si Doru) si aveam sa ma simt bine. Insa nu am putut sa rezist si pentru ca stiam ca duminica cand o sa ma trezesc o sa imi para rau ca nu am plecat, am vorbit cu Mesterica si la ora 9 ma intalneam cu el si cu Raluca Visi la Crangasi, dupa 3 ore de somn. Am dormit pe drum, iar cand am ajuns acolo , brasovenii (rus, pti , oana, adi , adi , castoru) ajunsesera si ei, la fel si Jan , Ungureanu si Joanta. Mai incolo a aparut si Neghi cu Robert si "gasca" lui , care nu s-a catarat insa.

Legat de catarat ,am incercat sa leg o extensie intre "Batman forever" si partea de sus , insa pe linia spiturilor ,linie care imi place mie, nu prin partea dreapta, unde stanca nu e curatata si de unde se poate sfarama oricand.
Rus a facut "Updurance" (pe care l-a incercat si Jean) , ramanand in miini la un moment dat, (pentru ca i-a zburat un picior) , dar a ramas pe stanca si a ajuns in top.

Ungureanu a facut "Don't fuck with my dreams" din a 2-a si a zis ca el i-ar da tot 8a ca ceilalti(8a hard). Neghi a facut "Wrong" la vedere, in stilul caracteristic, adica s-a dus in sus , in jos , in stanga, in dreapta, a "crosetat" toata stanca pana a reusit sa treaca de partea grea.

Restul au facut trasee mai usoare : "Opta" si "Yellow stone".
La cata lume era puteai sa zici ca e un "climbing open", doar ca atmosfera a fost mult mai misto , fara stat la coada si cu incurajari si caterinca misto.

Desi aveam doar 3 ore de somn , faptul ca eram intr-un loc frumos cu oameni calumea , m-a motivat destul de mult cat sa ma misc ok , insa m-am resimitit, nereusind sa leg ceva.

La intoacere somn de voie pe drum, dupa care ,ajuns acasa , m-am bagat rapid la somn ca eram rupt.

PS : Dan "Castorul" Borcea , din cate stiu eu (am aflat si eu cu ocazia iesirii de duminica) e singurul roman care la un moment dat a facut tractiuni (sau o tractiune) in degetul mic la chinga!!much respect!

Comentarii

elf a spus…
fain :)