16-17 iunie 2012 Veliko Tarnovo -Kilifarevo , Bulgaria

         Uichendul care a trecut am vorbit cu oamenii din ACC si am facut o echipa sa mergem la bulgari: la concurs la Kilifarevo (care este aproape de Veliko) si la relaxare. 
         Am fost eu, Marti, Pufi si cu Alex.
Sambata a fost concursul pentru seniori iar duminica pentru copii, unde am fost masiv reprezentati de tanara generatie Alpin Club Carpatic.

        Panoul e pe un teren de fotbal, evident fara umbra, facut din cinci bucati separate si in general surplombate, Amenajarea a fost intr-un stil aparte, cam cum se amenaja la noi in 2006, in orice caz diferit fata de cum se mai amenajeaza pe la noi sau chiar in prin Sofia din cate am inteles de la Boyko. Traseele au fost in general usoare, insa lucrul asta nu s-a reflectat si in prestatia mea, fiind obosit dupa o saptamana de munca incontinuu, din cauza caldurii si in primul rand din cauza capului care de data asta nu m-a ajutat prea mult. Am platit fiecare o taxa de concurs de 10 leve, adica in jur de 22ron.
 Izolarea a fost facuta in spatele panoului unde eram "inghesuiti" toti sub un cort unde am avut un panou mic de incalzire.
 In calificari primul traseu usurel, dar care la top m-a "intrebuintat" un pic
 top primul traseu calificari
 Marti in al doilea traseu / eu asteptam sa intru dupa Marti
 Marti top in traseul nr2 din calificari

 Treaseul numarul nr 3 era unul ceva mai lung care te forta sa folosesti  un mono cu care nu m-am imprietenit, si ca atare nu am trecut de pas.
 traseul nr 4 , de dat in miini
 top la 4 calificari
 traseul nr 5 fi trebuit sa iasa din a doua. Pentru ca am intrat prost in prize la incercarea cea mai buna, nu a mai iesit deloc.

 Dupa calificari si prestatia noastra nu foarte buna, am mers la piscina din apropiere. Lux total pentru pustiul in care ne aflam. In mod surpinzator am aflat ca m-am calificat in finala, adevarat din pozitia 10, dar eram in finala, deci era totul resetat la zero.
 Primul traseul, a fost unul usor, la care mi-am luat teapa la prima incercare, pentru ca m-am dus pe partea scursa a prizei de top si nu am tinut-o, asa ca l-am facut din doua incercari. Restul bulgarilor l-au facut din prima, iar macedonianul nu a facut nici un top pana la final.

 Traseul nr 2 era cu  o plecare dintr-un volum la o priza buna, intepata, dar pentru ca nu m-am pus bine in plecare( trebuia sa stai cu picioarele in panou) nu am reusit sa fac miscarea. Pe asta l-au facut 4 oameni cred.
 Traseul nr 3 nu a fost facut de nimeni, iar la cea mai buna incercare a mea am ajuns unde practic au cazut si ceilalti.
Traseul numarul 4 din finala a fost o aberatie cu niste jumpuri intre niste prize de sistem training pe care tot asa nu l-a facut nimeni.
Deci in final am iesit pe 9, Pufi pe 12, Marti si Alex ceva mai in spate. Concursul a fost castigat de Boyko.

Duminca relaxare totala la piscina,  iar intre doua reprize de baie, am fost sa ii sustinem pe "pitici", care au avut rezultate foarte bune, urcand pe podium la mai multe categorii de varsta. Felicitari.



 Uichendul care vine....urmeaza Sihla...:D

Comentarii