2-3 iunie 2012 Bratilesti bouldering

Din pacate, vremea a inceput sa fie destul de rea pentru bolovani la gresie in sensul ca ori ploua, ori e prea cald.
Oricum stiind ca ceva tot o sa fie uscat am plecat sambata dimineatza , adica pe la 10 din Bucuresti si am ajuns pe la 2 (asta dupa ce ne-am aprovizionat de la Metro Buzau). Eu , Rica si Alex.
Am fost mai intai la Gold FM , dar era umectat si am hotarat sa mergem undeva mai sus, unde e mai liber. Cand am ajunas la Enola am avut o surpriza placuta in sensul ca era facut "curat", adica taiati toti "boschetii" din zona, acum fiind mult mai aerisit.
Dupa o noapte la foc, un gratar si un somn bun, a doua zi ne-am trezit intr-un soare crunt. Am mers pana la Nautilus insa si acolo, fiind in padure era foarte umed, asa ca ne-am intros pe deal la Enola.
Impreuna cu Mosloc, Alex si fetele am catarat prin zona, curatand sau recuratand niste linii usoare.
 drumul plin de gropi..si un cal alb cu picioarele legate
 noua mea freza

 la GOLD FM (sambata)
 Alex pe "Gold FM" 7B+
A
 Alex pe "Ecaterina Cuibuș" 6B/+
 Rica pe "Enola Gay" 7C
 Iedul prietenos

 Cristina
 Irina si iedul
 Mosloc si ochiu'
 Alex Hanches
 seara la foc
 baietii
 focul
 dimineatza pe ..caldura
 proiectul : "Brazii de frang, dar nu se indoiesc"
 standul e mai usor, iar pentru sit nu am gasit inca solutie

 "Brazii se frang, dar nu se indoiesc"

 Rica pe "Nautilus"
 Rica pe un traseu tehnic-deocamdata fara nume: sa ii zicem " Proiectul Verde"


Sambata am curatat (e mult spus) o linie usoara pentru fete : Iedul prietenos un 5 sau poate mai usor si am catarat "Miere intre tate" 7A+(am incercat si drept un sus dar nu a mers, cred ca nu am avut solutia buna), duminica am facut un traseu usurel dar tehnic si am curatat un 7A, pe care l-am numit "Ambidextru", fiecare facandu-l in alt fel. Traseele usoare de duminca mi-au "salvat" intr-un fel excursia asta.  Ca noutatate am curatat dar nu am reusit sa si catar un traseu greu, in stanga de bolovanul cu Enola, un sit-start cu o iesire frumoasa; Proiect pe care l-am botezat : "Brazii se frang dar nu se indoiesc", vineri seara citind ceva interesant despre ION GAVRILA-OGORANU .  Tot pe bolovanul cu Enola am mai incercat un jump start dar am fost departe de ranga, traseu pe care sunt convins ca unul mai inalt il va face destul de repede.
Am pus ca de obicei tot ce am filmat intr-o singura bucata : http://youtu.be/hRKkkNDXRvU

Spor la catarat sa aveti! :D

Comentarii