22 sept 2013 Ozi la Moroeni

Zona e dezvoltata in continuu iar falezele sunt raspandite destul de mult incat sa nu mai fie foarte aglomerat la baza traseelor. Ne-am incalzit pe rand Oli,eu ,Ungu pe un traseu mai usor dupa care am intrat pe "Negative Impression" cotat 8a. A intrat Oli, a facut un plan, apoi eu, Dan, iar Oli care a cazut mai sus pentru ca a inghetat, apoi eu l-am facut( un traseu intepacios dar nu maxim, fara un pas tare, dar care te tine in priza), apoi Dan a intrat si a rupt o priza. Am intrat din nou sa vad daca se mai poate trece si am trecut ok de partea aia, in loc de priza initiala a ramas una exact deasupra f ok. Cum Dan si-a spart pielea si nu a mai catarat am coborat la "Ketkup"cotat 8b. Mi-ar reamimtit planul (facut de Marda) si am plecat acasa. Scurt pe doi.

Comentarii