Pfalz

Cand am auzit de Pfalz, ma gandeam ca este o zona ingramadita cu multi bolovani. Pana acum am fost de 2 ori si ingramadita nu e iar daca e cu multi bolovani inca nu i-am gasit pe aia asa multi. Zonele de catarat se pare ca sunt raspandite prin toata regiunea Pfalz. Multa gresie, multe faleze mici, stanca rosiatica, cu textura buna, insa in locurile in care am fost, fiind in padure batrana cu copaci inalti si multa umbra, se pune muschiul pe stanca foarte repede, asemanator cu Sihla de la noi. 
In mare caderile sunt foarte bune, fara mari probleme.

In ambele dati am fost cu Remus, amandoi am incercat aceleasi probleme, insa nu am mers mai departe de 7C. Pentru ca pe alea "grele" inca nu le-am gasit. Pentru ca nemtii se pare ca sunt mai secretosi si nu publica f multe. Cu siguranta sunt multe trasee facute pentru ca stanca e iar oamenii sunt puternici. Ramane sa le gasim si noi.

Remus la incalzire pe un 7A
Desi am ajuns sambata destul de tarziu, pe la 17, ne-am dat pana s-a innoptat si apoi un pic la frontala. Pana pe la 22.30. Mi-a iesit un 7C la lumina frontalei, la ultima incercare a zilei. Am mai facut flash un 7B frumos, o compresie mica, pe care l-a facut si Remus din prima.
 mica compresia
Duminica, ceva mai "daramati" amandoi, ne-am incalzit pe un 7B+, dupa care am mers la un 7C de tavan sau semitavan la care pasul era sa iesi cu niste intepate bune, vii, insa destul de mici incat sa faca iesirea tare.
7B+ traveseu cu pas la final in partea de sus
Caldura si-a spus si ea cuvantul, conditiile nefind forte bune, dar ok de catarat.
La una din intepate mi-am spart un pic pielea, noroc ca avea Remus la el niste..glaspapier de 150granularitate. Mi sa parut f misto ideea asa ca in loc de pila pentru piele de acum o sa-mi iau si eu niste glaspapier. In mare iti netezesti pielea in locul in care ti s-a agatat un pic, ca sa nu ti se mai agate si sa se sparga mai rau, pana la sange in cazul cel mai nefericit.

Duminica am uitat sa cumparam apa asa ca am cam facut setea.(nu face bine la tendoane). Tot pentru recuperare dupa o discutie cu Remus, ma gandesc tot mai serios sa iau si ceva proteine si carbo, pentru zilele astea petrecute toata ziua la catarat. Urmeaza sa mai "investighez" ce si cum mai exact.

Pentru iesirea asta am asa:

Damaszenerklinge 7B
Burning Fingers 7A(+)
Mandala 7C
Femme fatale 7B+ 
fara nume 7C 

si..am facut miscarile dintr-un 7C care pentru mine e f fitzos. Am sa il leg data viitoare. Cu un semi-sit start asa, ca daca ma pun in cur nu mai ajung la prize.haha. Dar am sa-l incerc si cu plecat efectiv de pe saltea daca nu mai am altceva de incercat.

In alta ordine de idei baietii, Rus si Georgica, au fost la mondiale. Le-am urmarit online rezultatele, (calificarile anul asta nu s-au mai dat live) si m-am bucurat la fiecare top. Stiu ca se poate mai mult si stiu si ca or sa vina cu energie buna de acolo. Sper sa se concretizeze si intr-o "ridicare" a nivelului competitional overall la noi si sa ne indreptam mai rapid catre performanta.












Comentarii