Sihla - pe calea dreptatii

Georgel pe drum. Doarme dus.

cu hipserul sef. Nutzu finutzu.
Alex se pregatea de traseu..

electorale


prin padure. La Sihla.


Ela.

Calvados direct. 7C/+?
cu baietii la masa sambata seara. (nu stiu de ce e intoarsa poza:()

La Bratilesti arata ca sunt sanse de ploaie duminica, asa ca am plecat cu Alex si Georgica catre Piatra Neamt, destinatia finala fiind Sihla. Pe drum am facut cam 4 ore jumate cu opriri cu tot si condus ok.

Sambata dimineatza ne-am trezit in Piatra cu ceva ceata, insa cand am ajuns sus la Sihla vremea arata ok. Toata lumea abia astepta sa se catere.

M-am incalzit rapid pe ceva mai usor, apoi pe un 6C/+ "Black beauty", traseu de fata cu intepate ok.
Am mers la "Crinul de argint" 7B+, pentru ca iesenii erau acolo, traseu pe care il mai incercasem si cu alte ocazii dar prizele erau umectate. Acum a iesit scurt din 3 incercari. Cum aveam timp putin si multe linii am plecat mai departe.

Am ajuns la "Diesel Power", un traseu de o miscare, dintr-o intepata proasta si o stragere la un bidoigt ciudatel. Nu a iesit dar am fost mai aproape ca oricand. Probabil placa (sau pofta de catarat) si-a facut "datoria", pentru ca in ultimul timp nu m-am antrenat special sau catarat mai mult ci din contra am fost mai obosit insa la Sihla, fiind motivat de loc si de linii, am prins o energie buna.
Langa este o alta linie clasica pentru Sihla, "Tinerete fara batranete". Andrei a incercat o linie cu iesirea in dreapta asa ca am intrat si eu in joc. Dupa cateva incercari mi-a iesit standul, apoi am incercat si sit-ul insa nu a mai mers.

Mancat bine de dimineatza, totul a mers mai bine cu hidratare constanta cu apa. Apa face bine.

Duminica am luat-o de la capat cu o incalzire usoara dupa care, am incercat varianta directa de la Calvados (care i-a iesit lui Georgel si lui Andrei), un jump pe care l-am incurajat pe Georgel sa il incerce, pentru ca vazandu-l in prize in timp ce incerca varianta clasica mi-am dat seama, cunoscandu-i stilul si skill-urile, ca poate sa o faca si direct. Asa a iesit o noua varianta a aceeasi linii.

Spre finalul zilei am revenit sa incerc sit-ul de la "Tinerete fara batranete", cu traverseu si iesirea prin dreapta, traseu care in final a luat numele de "Calea Dreptarii". Dupa cateva incercari nereusite, am ajuns in final in top. Insa in timp ce stateam eu relaxat in picioare, fara miini , gandindu-ma ce frumos a fost ca mi-a iesit, intr-o fractiune de secunda m-am trezit la sol. S-a rupt o bucata de priza (cam ca juma de pumn) pe care stateam cu picorul. Desi puteam sa o patesc nasol, am cazut bine si nu s-a intamplat nimic. Multumesc Alex si Nutu de spot. Acum traseul e si mai tare, dar fara sa-i schimbe gradul care cred ca este undeva la 8A. Standul eu il cotez la 7C+, inainte sa se rupa priza ca asa l-am simtit si cred ca cu priza respectiva rupta nu se modifica gradul desi e mai tare.

La final de zi am mai facut un traseu frumos, abia curatat de ceilalti. Un mono si o miscare dinamica la o muchie buna. Undeva la 7B+.

M-am simtit foarte bine si in forma tura asta. In mare si pentru ca am prins si eu o zi cu vreme buna la Sihla, unde au "aparut" in ultimul timp niste linii foarte interesante, pe bolovani mari. Forme care incanta la vedere si care se catara mai bine decat arata. Varticii au o contributie frumoasa la ceea ce se intampla acum in Sihla. Si nu sunt singurii. Comunitatea din Piatra (unde s-a nascut "bouldering-ul" romanesc) it's alive and kicking. Linii mai sunt si probabil or sa mai apara in continuare pentru ca bolovani "noi" mai sunt.

Informatii legate de Sihla gasiti aici :  http://www.sihla.info




Comentarii