Zile insorite

Primăvara 2020 a venit cu o energie buna și un val de trasee noi la Brati.
Cocuz, omniprezent, George și Oliver au pus mai multe trasee pe harta în ultimile zile. Vali Cretu are și el chef de curățat și cățărat asa ca tot apar linii noi.

O fața căzută pe care o curățasem mai demult dar rămasă necățărata, a devenit un traseu frumos de fata căzută, undeva la 7A că și grad. George a curățat în coarda traseul (inițial curățat și de Cocuz) după care Oliver i-a făcut pasul tot în coarda și apoi l-a și cățărat. Am urmat la rând George, Alex, eu și Marius Mesterica, care l-a cățărat frumos și atât de ușor, încât Oliver s-a gândit să îi dea numele de Meșterul Manole. Așa a rămas.

Am fost in jur de 15 oameni in zona de la corturi, o parte la Miere intre tate si alta parte cu Vali Cretu, cap de afis, in zona de la foc unde a și făcut mai multe trasee.

Mai de dimineață am făcut alt traseu, cu un FA a la Oliver, o linie care a apărut din nimic, cu un sitstart frumos, cotat undeva pe la 7B. Plus sau minus.

Inainte sa ajungem la Brati, pentru ca am venit pe la Gura Teghii ne-am oprit și un pic in padure. Am dat peste copaci taiati si o faleza misto de gresie. Poate vrea Neghi sa bata niște trasee.


topo and all :
https://27crags.com/crags/bratilesti













Comentarii